mijn man wil in de kinderkamer vloerbedekking en laminaat half om half leggen nu weet ik niet hoe dat eruit komt te zien heeft iemand dit en er een foto van zodat ik een beeld kan vormen
Bedoel je 1 strook laminaat, dan weer een strook vloedbedekking etc? Het lijkt me niet echt praktisch en ook moeilijk om te leggen ivm bijvoorbeeld hoogteverschil.
Mag ik vragen waarom hij dat graag wil? Persoonlijk denk ik dat het er niet mooi uitziet door het hoogteverschil en dat het laminaat er dan niet strak in komt te liggen.
Bedoel je dat je op de ene helft vloerbedekking wil waar het bedje staat. En dan aan de andere kant laminaat zodat je het kind op die plek in bad kan doen bijv.? Ik weet ook niet of het mooi gaat zijn. Ik heb al zitten googlen voor je bij afbeeldingen, maar kan er geen afbeelding van vinden.
Waarom wil hij dat zo? Wij hebben gewoon een speelkleed op het laminaat gelegd, makkelijk tegen koude voetjes en als hij vies wordt, mikken we hem zo in de wasmachine. Hmmm, als je het zo wilt als op het plaatje, hoop ik dat je man heel goed in laminaat leggen in combinatie met vloerbedekking is. Anders zou ik het laten doen i.v.m. hoogteverschilt of randjes waar je steeds over struikelt. Zelf lijkt het me niet zo handig.
Zoiets dacht ik al . Maar zo'n speelkleed lijkt me inderdaad ook veel handiger. Grote kans dat je over een aantal jaar de kamer wil veranderen en dan zit je met zo'n vreemd stuk laminaat en tapijt wat misschien helemaal niet uitkomt dan.
Wij hadden dat vroeger in de winkel; een deel vloerbedekking en een deel laminaat. Zag er niet eens zo gek uit, maar moet inderdaad wel heel vakkundig gelegd worden!
je hebt speciale strips die je tussen de vloerbedekking en het laminaat kan leggen, een 'overloop' zeg maar. Dan struikel je nergens over! En Quickstep heeft een soort laminaat (uniclic) waarbij je 2 zeer verschillende uitstralingen (hout/steen) aan elkaar kan klikken. Heel simpel te leggen en wel het resultaat wat je voor ogen hebt. Alleen, dat hebben ze niet met vloerbedekking. Maar al shet om een cosmetisch verschil gaat (dus 2 verschillende soorten) dan is dat een hele mooie oplossing.
het kan wel hoor. wij hebben ene chalet en daar is in de keuken laminaat en in de kamer vloerbedekking. als afscheiding is een aluminiumstrip. zit er keurig uit. zal es zoeken voor een foto
hier laten ze er 1 zien met tegels, maar dat kan natuurlijk ook met vloerbedekking: http://www.praxis.nl/uploadedImages/653.jpg