vloerbedekking en laminaat half om half

Discussie in 'De lounge' gestart door claudianoa, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Maar dat is dan een rechte, als je het in een golf wilt laten lopen, zoals op het plaatje, zal het wel van ander materiaal moeten zijn (die strip), want ik ken alleen die rechte strips (hebben we nu ook tussen de overloop en de kinderkamers) of het moet op maat gebogen kunnen worden.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik weet ook niet of de TS het in een golf bedoelde hoor Jo79. Heb er nog geen antwoord op terug gehad... Ik kan me er anders niet zo goed een voorstelling van maken als het echt van die rechte stukken worden....

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Oh, haha, blond momentje! Ik dacht dat dat het plaatje van TS was ;).

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Juist omdat wij allemaal er nog nooit van gehoord hebben is het toch een heel leuk en orgineel idee!!! Maar dan moet je idd, zoals al gezegd, rekening houden met hoogteverschil. Dus geen hoogpolig tapijt denk ik.
    Ben benieuwd hoe het gaat worden!!!

5. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @waardevol
    zoals op het plaatje bedoelde ik idd
    hij heeft het een paar keer gezien bij andere mensen en vond het een leuk idee
    ik heb het nog nooit gezien en kan me er echt geen beeld van voor me halen.
    ik ben meer van het helemaal doen met laminaat en dan een leuk kleed

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Kan leuk zijn, maar het moet dan wel goed elegd worden.
    En de grootte van de kamer speelt ook mee, in een kleine ruimte vind ik het persoonlijk niet zo mooi. Maar in een woonkamer bijv. weer wel. Mijn schoonouders hadden het in hun vorig huis(heb er helaas geen foto van)

Deel Deze Pagina