De schutting aan 1 kant en de boom die er bij staan zitten helemaal onder de alg, hoe krijg ik dat mooi schoon zonder dat het schadelijk is?
Wij gooien op onze tegels altijd pure azijn (niet het schoonmaakmiddel maar natuurazijn). Ik haal altijd een hele tree azijn bij de lidl, spot goedkoop.. stinkt wel een paar dagen
Ik denk niet dat die boom azijn fijn vindt Je kan hem misschien 3 dagen inpakken met vuilniszakken? Algen hebben licht nodig om te overleven. Ik heb dat alleen zelf nooit geprobeerd, dus of het helpt? Ik heb dat alleen bij mijn aquarium gedaan en daar hielp het lamp uit en de buitenkant dicht geplakt De schutting kan je wel met azijn afnemen.
hogedrukspuit heb ik niet en momenteel geen geld om te kopen, weet ook niet wie er wel 1 heeft die ik kan lenen... Liep vanmiddag bij de gamma en zag daar spul van HG staan, dat gekocht en op de schutting gespoten, hopelijk is dat voldoende
Die boom ga je met rust laten. De schutting kun je prima met azijn doen en een zachte borstel. Op een zonnige dag. Lekker paar keer insmeren en de alg verdwijnt.