Om mijn 'me-moment' niet kwijt te raken wil ik een abonnement op een tijdschrift, om (hopelijk heel veel dagen) lekker met een blaadje in de zon te lezen. Nu heb ik de Cosmopolitan, maar ik vind dit nogal gericht op mode, hypes enz. Ik wil gewoon een blaadje wat lekker weg leest, zonder veel poespas. Heb natuurlijk in de winkel al gekeken, maar ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik vind zelf de viva en de flair wel leuk, maar ik wil geen abbo omdat na een paar weken de ongelezen bladen zich hier opstapelen 😁 Maar als je dat wel leuk vind zou ik gewoon een paar weken een aantal bladen los kopen en kijken welke je aanspreken!
En een mama- tijdschrift? Heb een hele tijd een abbo gehad op de Fabulous Mama. Erg leuk! Nu van een vriendin een bon gehad voor bladcadeau en heb hiervoor een abbo afgesloten op de Viva.
Ik heb een abonnement op Linda, Ouders van Nu en Kek Mama. Die laatste 2 ontvang ik pas in juli, Linda vind ik een heerlijk blad, leest lekker weg en staat van alles in
Linda! En ik lees ook wel eens de Viva of Flair, maar daar lees ik ieder jaar wel weer dezelfde dingen... Ga eens naar de kapper, dan kan je blaadjes testen
Flow is leuk. Al heb ik na 2 jaar heb abbo stop gezet omdat ik er toen wel op uit gekeken was. Nu een abbo op Linda maar de eerst moet ik nog ontvangen
Bij de bruna hebben ze een abonnement dat je op je e-reader/tablet veel bladen kunt lezen. Misschien is dat wel leuk om eens te proberen.
Ik heb een abonnement op de Ouders van Nu, Linda, Libelle en de Foodies....en koop daarbij los ook nog veel bladen zoals de VT Wonen, Delicious, Landelijk Wonen etc...
Ik ben echt fan van de Grazia ☺. Artikelen over actualiteiten, roddels, mode, waargebeurde verhalen. Echt van alles staat er in het blad. Super leuk!
Hier zoals hierboven al genoemd, de mijn geheim en de vriendin. Hoewel ik ze alleen koop een paar weken voor we op vakantie gaan zodat ik op vakantie wat te bladeren heb, heb er nu 5 klaar liggen in ieder geval.
Dat abbo van Bruna leek me helemaal leuk, maar er staan naar mijn mening geen leuke bladen in, geen viva, flair, vriendin, mijn geheim, noem maar op, helemaal niks