het boek de secret hebben jullie het gelezen? en heb je er wat aan gehad. leef je er naar? en voor degene die het niet kunnen het is een interresant boek!
ik ken het, heb het gelezen en geloof in sommige dingen. Leef er niet echt naar, maar probeer met heel veel dingen wel positief te denken. Dat helpt wel. Ik visualiseer altijd een parkeerplek. En geloof het of niet, ik heb altijd een parkeerplaats als ik ga shoppen, overal.
ik heb ook wel 1 raar iets gedaan dat ik het boek las was ik gestopt et de pil.(augustes 2007) toen heb ik heeeelvaak gezegt dat ik zwanger zou raken in februari het zou ontdekken in maart en dat ik een meisje zou krijgen een schorpioentje ik zei dat ook tegen mijn collegaas en op een feest zei ik tegen mijn man volgend jaar rond deze tijd ben ik een mama. ennnnnn het is echt zo gegaan. ik vond het wel appart en helemaal leuk omdat nogsteeds vriendinnen zeggen hoe weet je dat.
Mijn man zegt dan altijd, visualiseer ook es een winnend staatslot. hahahah. Maar zo werkt het dus niet he.
hahahah jawel hoor! ik had 10 nov een lot mijn dochter was jarig en ik zei al heb ik alleen maar mijn eigengeld terug ik had nr 61 als eindgetal dat was 20 euro had ik nu maar geroepen dat ik de jackpot wou hebben
Heb het boek gelezen en de dvd ook gezien. Vind het heel erg interessant. Denk er alleen niet altijd aan, misschien is het tijd weer eens het boek door te nemen.
kracht van positive thinking is toch niet nieuws? denk aan het placebo-effect met medicijnen, maar klinkt op zich wel interessant, misschien lees ik het boek wel als ik met verlof ben
als je het echt boeiend vind moet je het boek 'het veld' van mc taggert of 'de zeven spirituele wetten van succes' eens lezen . Ik probeer ook altijd positief te denken maar dat valt nog niet mee haha
Helemaal er naar leven niet maar ik heb ook al dingen voor elkaar gekregen op deze manier Ik geloof er ook in! Heb de film gezien en het boek gelezen.
Interessant dit. Ik geloof hier ook wel in, maar had nog nooit van dit boek gehoord.... Heb het boek zojuist meteen gekocht. Heb ik wat te lezen tijdens deze donkere dagen voor kerst....
ik geloof absoluut in de kracht van positief denken, maar niet op de manier zoals de secret het stelt. daarbij vind ik het heel slecht dat de secret impliceert dat je bv een erge ziekte zoals kanker kan voorkomen door te denken en handelen volgens de secret. daarmee wordt dus ook gezegd dat als je het wel krijgt, je niet volgens de secret leeft. oftewel, dat je het zelf had kunnen voorkomen. brrr nee, niets voor mij. je kan veel voorkomen in t leven, maar heel veel is ook gewoon een speling van t lot en ' toeval '. een prijs winnen kan je echt niet afdwingen hoor, het niet krijgen van een ziekte (... of een baby) ook niet... sorry, thats like my humble opinion!
Ik heb hem van mijn tante gekregen na mijn MK maar heb nog niet de rust gevonden om het te lezen.. wordt steeds gelokt door mn sophie kinsella's
ik heb m liggen, ben er in begonnen en toen weg gelegd en niet meer verder gelezen. toch maar weer s doen, want ik vind t wel echt interessant en in veel dingen geloof ik ook wel.