Weet iemand toevallig waar ik losse teddy stof kan kopen zoals de dekentjes van Koeka? Ik zoek me suf op internet en vind wel teddy stoffen, maar dat zijn meer een soort vacht stoffen en niet zoals dat van Koeka bijvoorbeeld. Of stof zoals de Puckabag heeft.. die zachte teddy achtige stof. Heb zelf een heel mooi gehaakt dekentje en wil daar nog een laagje van die stof tegenaan. En ook wil ik zelf graag een mooie voetenzak maken daarmee. Iemand die weet hoe die stof heet?
Geen idee hoe die stof heet. Weet wel dat hier op de markt altijd meerder kramen staan met verschillende soorten teddystof. Misschien dus eens op de markt gaan kijken en je laten informeren daar
Wafelstoffen kan ik wel vinden maar ik zoek echt die Teddy... maar dan wel die van Koeka of Puckababy kwaliteit en niet van die soort dierenvacht stof.
Grote stofjesmarkt. Buitenland:Als j turkse kennissen hebt kunnen ze het meenemen voor je uit turkije/istanbul. Bont, Borg en Teddy, Het Stoffenwinkeltje | Online Stoffen Kopen
Deze week is er een plaid in de aanbieding bij kruidvat met de zachte stof die je bedoelt, dacht 7,99 per plaid.