We hebben een mooie parketvloer en twee kliederende kinderen. Onder de eettafel zie ik nu een paar vetvlekken in het parket die ik er niet meer uit krijg. Ik overweeg een vloerkleed om m'n parket te beschermen. Iets wat makkelijk schoon te maken is. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Lang een kleed gehad maar na een paar weken had ik er al een vies idee bij. Even kruimel hier, spetters daar, snotneusje hier etc. Nee dan heb ik toch liever dat ik een dweil over mijn vloer kan halen en na verloop van tijd laten we de vloer opschuren en opnieuw in de olie.. (en we hebben een hondje, ook niet fris met haren etc.)
Ja, een vloerkleed wordt natuurlijk ook smerig. Eigenlijk raar dat er niet een kindvriendelijk kleed bestaat dat je in de was kunt gooien! Gat in de markt zou ik zeggen... In de tussentijd toch op zoek naar een oplossing. Misschien moet ik eens kijken bij de buiten-kleden.
Gewoon een stuk tafelzeil onder de stoelen leggen. Die kan je gewoon schoonmaken. Die kan je op maat af laten snijden.
We hadden in de Rapley-periode van de oudste een stuk tafelzeil onder de tafel liggen. Zag er niet uit, maar werkte wel. Deze keer laat ik het maar gaan... wat mamaatje zegt: na verloop van tijd gewoon schuren en oliën.
Tafelzeil! Best een goede optie. Niet de mooiste, maar wel praktisch. Iemand anders nog een oplossing? Anders wordt het een zeiltje halen. Thanx meiden!
Wij hebben een siergrindvloer en ik heb altijd een zeiltje onder dochters stoel liggen. Die kan ik ook zo opvouwen en opbergen evt (tussen de maaltijden) en uitkloppen na het eten .
Voor onder de kinderstoel Klieder knoeimat Catch-All, een mat waarop je kindje op mag knoeien. wij hadden ook gewoon een stuk zeil.