personen busje huren, waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sientje, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hallo allemaal,
    Wij gaan over een aantal weken een dag of 10 naar Italië, heel erg lekker 8) !
    Het idee was om met 2 auto's te gaan, maar als we de benzineprijzen zo bekijken is het misschien, voordeliger (en gezelliger) als we een busje huren, maar als ik aan t googlen sla zie ik door de bomen het bos niet meer...wie heeft ervaring met bedrijven, of weet raad?
    We gaan wel minimaal 2400km's rijden, bij voorkeur dus geen max aantal km's!

Bedankt voor het meedenken!

2. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik neem aan dat je de grote bedrijven als Hertz en Avis enzo al bekeken hebt? Wellicht zit er bij jou in de buurt nog een kleinere zaak, soms doen garagebedrijfjes dit ook wel.

Vergis je trouwens niet, een busje rijdt een stuk onzuiniger dan een auto he en moet je echt ff goed rekenen of het qua kosten wel uitkomt. Maar ja, gezelliger is het uiteraard wel.

Fijne vakantie vast!:)

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    1 busje is denk ik toch wel een stuk goedkoper rijden als 2 auto's.

Ik ben ook in 2005 met een busje (mercedes Vito, die hadden wij toen) naar Italie gegaan, we gingen naar het Gardameer en hebben in Italie ook nog flink rondgereden (venetie enzo.) In totaal hebben we met heen en terugreis 3 tanks verreden.

Bij KAV hebben ze ook busjes: www.kav.nl

fijne vakantie :)

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik vraag me af of het zoveel goedkoper is.
    Je moet toch zo'n busje huren, en dat terwijl je voor je auto's alleen benzine hoeft te regelen.

Volgens mij zijn er erg weinig bedrijven die busjes verhuren zonder een maximium aan kilometers.

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    klopt, was ff vergeten dat zij een bus moest huren.
    wij hadden destijds een bus ....

6. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    wij zijn laatst met z'n 18en naar het buitenland gegaan (Noord-Frankrijk) en we konden kiezen tussen auto's of 2 bussen. We hebben het uitgerekend en auto's waren goedkoper zelfs als we maar met 2 personen per auto gingen.

Dat waren wel veeeel minder kilometers.

We huurden in het verleden altijd bij Hartman, goede service!

Veel vakantieplezier!
    Lisette

7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Dankjewel dames!
    We hebben nu eea bekeken, maar tot dusver, komen we inderdaad duurder uit met een busje dan met 2 auto's, verkeerd ingeschat, maar t zal de pret niet drukken!
    groetjes

Deel Deze Pagina