Beste VK, Toch de stap maar gaan zetten en me verhaal even vertellen. 6 jr geleden eerste miskraam met 17 weken door een ongeval van mijn ex, daarna 7 miskramen waarvan er 1 vorig jaar en 1 afgelopen maand. Mijn moeder heeft net zoveel moeite gehad als mij, ze hebben toen tabletten voorgeschreven om haar baarmoederslijmvlies te verdikken. Na tiental van gesprekken met de HA geloofd hij er nog steeds niet in dat dit het is maar de miskramen komen steeds tussen de 5/7 weken. Nu afgelopen maand dachten we echt dat we goed zaten het mocht wederom maar +/- 6 wk duren en ik was de vrucht wederom kwijt. Kan het kwaad om het eens te proberen die tabletten want ik heb zelf het idee van niet maar die miskramen steeds slopen mij geestelijk, als we een positieve test hebben zijn we steeds zo gelukkig maar ook doodsbang het weer kwijt te raken. Zijn er nog andere dingen die ik aan kan kaarten bij mijn HA??? Groetjes Lies
Hoi, Wat ontzettend rot! Mijn grote vraag is, waarom heb je geen verwijzing naar een gynaecoloog gekregen? Dat lijkt mij echt verstandig! Groeten Evelien
die kreeg ik in december 2013 en aangezien de wachttijden hier abnormaal zijn kon ik pas begin februari terecht en de dag ervoor kwamen we erachter dat ik zwanger was en wilde de gyn het niet door laten gaan omdat ze toch niks konden gaan onderzoeken
En heeft je zorgverzekering geen bemiddelingsservice waardoor je sneller terrecht kan? Vaak is dat dan binnen 6 weken!