Jaja, de AH heeft ( vanaf maandag 13 september)weer een nieuwe spaaractie. Bij bepaalde producten krijg je voetbalpassiepunten. Met 10 punten heb je je kaart vol en krijgt je favoriete amateur voetbalclub €1,-. Nu heeft de club van mijn kinderen een zwaar jaar achter de rug en kunnen ze wel wat extra financiële middelen gebruiken. Dus als je punten hebt waar je niets mee doet dan zou ik ze graag krijgen van je. Wil je me helpen met sparen? https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/voetbalpassie/2a299d2f-ded8-4d20-b255-63d275eef317 Alvast bedankt!!
Huh ik snap de actie niet? Kost het je nu geld of spaar je gewoon punten en zet je die ergens voor in?
Nee kost geen geld anders zou ik dat hier nooit gevraagd hebben. Je spaart punten en voor iedere volle kaart die je inwisseld ( waarbij je dus een bepaalde amateur voetbalclub hebt geselecteerd ) betaald AH €1,- via de knvb aan die club. Vandaar dat ik het het hier vraag. Het clubje van mijn jongens kan wel wat extra geld gebruiken.
Oh het ging me niet om het vragen hoor. Ik snapte de actie gewoon niet. Ik zal me even aanmelden in de app!
Is het aanmelden nog gelukt? Hier is zoon vooral bij opa’s en oma’s aan het promoten veel fruit te kopen. Want daarvan weet hij zeker dat je punten krijgt. Hij hoopt dus op veel geld voor zijn club. Leuk om te zien dat ze er zelf ook zo mee bezig zijn.
Dank aan degene die al punten hebben gegeven! Is de club heel blij mee. Mocht je er nog overhebben -> graag ❤️
Ik heb je net al onze punten overgemaakt. Hopelijk krijgen je jongens zo een mooi ventje bij elkaar voor de club
Vandaag de laatste dag van deze spaaractie. Dus heb je nog punten over? Mijn kinderen zijn er heel blij mee. Dankzij jullie hebben ze al €17,- kunnen doneren aan de club
Dat ga ik vanmiddag zeker doen. Ga lekker veel groenten en fruit inslaan bij de AH. Dan hoop ik er nog wat euro’s bij te sponsoren. Zo fijn als er weer wat nieuwe materialen kunnen worden aangeschaft.