Ja.. hoe zoenen jullie je man elke dag?? Op het begin van onze relatie was het vaak met de tong, maar moet eerlijk zeggen dat het nu dagelijks alleen meer een kusje op de mond is. Ook voor het slapen gaan doen wij dit. Zoenen jullie nog uitgebreid, of is tongzoenen echt voor een beginfase?? Ben benieuwd!
Ja, hier eigenlijk ook zo. Alleen tijdens de daad gebruiken we onze tong. En in het begin ook, nu is het meer alleen een kusje op de mond.
Wij zijn 10 jaar samen en zoenen nog dagelijks uitgebreid Zou het helemaal niks vinden om altijd alleen maar een kusje op mijn mond te krijgen en verder niks.
Wij geven elkaar heel vaak gewoon een kus. Maar minimaal 1x per dag wordt er ook even flink gezoend, dus met tong enzo.
Hier ook niet meer uitgebreid tongen. Maar ook niet een snel kusje. Geef hem wel echt een zoen, soms wat sneller en soms wat langer. Of ff lekker knuffelen...
In het begin was het nog uitgebreid zoenen dus met de tong etc. Nu is het meer een kusje op de mond maar tijdens de daad wel met de tong.
In het begin van onze relatie tongzoenden mijn man en ik wel veel. Maar nu niet vaak meer. Weet eigenlijk niet waarom... Nu zijn het alleen maar snelle kusjes op de mond.
wij zoenen ook uitgebreid, heerlijk! maar ook weleens een vluchtig kusje als hij weggaat hoor... ligt er maar net aan in welke stemming je beiden bent.....
Jakkie, tongzoenen... Ben er nooit dol op geweest, vieze kledderige gesmak.. Dus gewoon kusjes Heul veul en elke dag
Verschilt hier ook nogal per dag. Nu hij doordeweeks in het buitenland zit, zijn de weekenden best gepassioneerd
Interessant! Ook hier in het begin van onze relatie (we hebben nu 4,5 jaar een relatie) veel tongzoenen. Nu inderdaad veel zoenen op de mond en alleen tijdens de daad nog tongzoenen. En o ja...ook als we zin hebben in elkaar, dan tongzoenen we (met dus de daad als gevolg)..... Wij zoenen elkaar sowieso na het opstaan, bij het weggaan, bij het thuiskomen en bij het naar bed gaan. Verder soms ook tussendoor als we elkaar lief vinden .
ohja mijn man zit nu ook in het buitenland dus als hij terugkomt word er heeeeel wat afgezoend.... hihi..... kan niet wachten....
Veel kusjes en ook lekker uitgebreid, elke dag.. (als hij thuis is dan ) Bij de daad natuurlijk, maar ook als hij thuis komt, als hij weer gaat werken de hele week of zomaar tussendoor .. Lekker om dat vuurtje een beetje aan te wakkeren en elkaar beetje gek te maken! Heb dan altijd gelijk zin om naar boven te gaan ..
Ja inderdaad. Of wanneer hij knoflook heeft gegeten en ik niet. De mijne mikt wel vaker knoflooksaus over het eten. Dus dan hoeft het voor mij ook niet.
Iedere ochtend voordat mijn vriend de deur uitgaat krijg ik een heerlijke uitgebreide zoen...dus met tong. En tja idd tijdens het vrijen. Zou het eerlijk gezegd niet willen missen.
hier gaat het eigenlijk ook zo. vaker gewoon een kusje en soms met tong (met de daad sowieso met tong)