Dan nog herken ik dit dus niet. Wij hebben beneden overal vloerverwarming, behalve in de speelkamer ivm ombouwen garage en bij het huis trekken. Die draait dus op een radiator en dat gaat met de slimme knop perfect. Hij staat op 20 graden van 15.00 uur tot 20.00 uur en voor buiten die uren springt hij niet aan. En mocht het er al 20 graden zijn dan springt hij dus ook niet aan uiteraard. Dit probleem lijkt mij dus binnen 5 minuten op te lossen met slimme radiatorknoppen op die 2 radiatoren en klaar.
Je kan toch gewoon de knop op de verwarming verder dicht draaien? sowieso moet je niet je vloerverwarming lager zetten in de nacht, althans niet veel want dan staat hij idd te loeien de volgende dag als je hem weer aanzet omdat het omzettend lang duurt om het weer op te warmen
Uitgaan van de vloerverwarming als hoofdverwarming en radiator laag zetten. De vloerverwarming verwarmt traag, dus die zet je 's nachts niet veel lager. (Max 2 graden). In jullie geval zou ik 'm nog niet laag zetten, omdat je eerst de juiste instellingen wilt weten. Dus thermostaat op 20 graden en de radiator in de keuken op max stand 2. Wordt het in de keuken niet warm, dan omhoog draaien tot het wel gelijk blijft. In principe kan je installateur je systeem waterzijdig inregelen. Dan is het ook opgelost.