Vloerverwarming, wat een keuzes en meningen!

Discussie in 'De lounge' gestart door SophieW, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah zo, ja dat heb ik wel gelezen ja. Wij hebben hier stadsverwarming en nog geen thermostaat in huis. Dus elke verwarming (ook boven) moeten we met de hand aan/uit zetten en de temperatuur bepalen (van 1 t/m 5) erg basic huis, ;)
    De thermostaat die we dan krijgen moet inderdaad alleen aangesloten worden op de vloerverwarming beneden anders zal dat gebeuren.
    Bedankt voor je tip!

2. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Heb t beiden gedaan. Eerste huis de vloer eruit gehakt toen geïsoleerd en idd betongaas erop en buizen erop gevlochten en toen beton gestort.
    Tweede huis hebben we proefboring gedaan om achter de isolatie te komen. Die was prima. Dus laten frezen en daarna buizen erin.

Conclusie voor ons; als de isolatie goed is dan echt frezen. Scheelt zoveel werk tijd zooi en gedoe.

3. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Abri bedankt voor de foto's! Dit is precies wat ik bedoelde, en bij jou ligt t inderdaad netjes in de hoeken en langs de randen.

Heb t er ook met mn man over gehad, en we gaan voor frezen. Heeft naar ons idee meer voordelen dan nadelen tov helemaal uithakken. Heb een offerte aangevraagd bij Floor heating (site ziet er ook netjes uit)

JK vloerverwarming heb ik al een offerte van gekregen van de week, die ziet er op zich netjes uit. Zou alleen graag persoonlijke ervaringen willen, dat vind ik toch meer waarde hebben dan een mooie offerte 😊 Dus mochten jullie nog ander bedrijven ervaring mee hebben (goed en slecht) kom maar op!

En nogmaals bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Heel fijn altijd om hier advies te krijgen van jullie!

4. doorsteefie

doorsteefie Actief lid

17 aug 2016
    113
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste en correspondent/columni
    Veenendaal
    Snap ik, daarom dat ik JK Vloerverwarming opperde want daar kan je een kijkje nemen in de showroom.

Deel Deze Pagina