Af en toe kijk ik nog annic ten duis maar tis allemaal tjah ik weet het niet... Kelly Carresse keek ik ook regelmatig maar ik ben afgeknapt op dat kinderachtige stemmetje die ze op zet tegen haar oudste en middelste. Bellingas daar krijg ik echt kippenvel van. Dat vind ik echt pure kinderuitbuiting. En ik vind ze zo materialistisch ook al beweren ze bij hoog en laag dat dat niet zo is. Ik volg af en toe de nagelkerkjes van een huis vol
Ik keek altijd wil en tien en annic, maar ben een tijd geleden afgehaakt omdat ik het allemaal zo uitgedacht, gesponsord en gelikt vond worden. Nu kijk ik alleen af en toe nog Sanny Zoekt Geluk
Monica Geuze Kelly Caresse Sanny zoekt geluk Vacina Lucinda Af en toe: Alboe Kelly Loef Familie lakap
Wel Engelstalig maar toch: Carissa Nunez Emily Norris Hannah michalak/the michalaks Een aantal van ‘channel mum’
Ik kijk wel naar wil en tien, Saar koningsberger, Kelly caresse soms, de huismus en alboe. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat ze allemaal dezelfde samenwerkingen hebben, zoals hello fresh, of de aardbeien boerderij bezoeken, en reclame voor Optimel kan ik ook niet meer zien haha.