Vloggen voor persoonlijk gebruik

Discussie in 'De lounge' gestart door Aroma34, 17 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Ik kijk wel eens graag een vlog op YouTube van moeders met kinderen en de dingen van het dagelijks leven, het boeit me. Nu heb ik zelf niet de behoefte om mijn persoonlijke leven vast te leggen voor "vreemde" mensen, maar om de beelden vast te leggen voor ons later en de kids lijkt me wel leuk.

Mijn ouders hebben vroeger met een ouderwetse video camera veel gefilmd van vroeger en ik vind het super leuk dat die beelden er zijn. Ik kijk ze altijd met veel plezier zo nu en dan. Ik had ik me ook voorgenomen om veel te filmen van de kids, alleen is dat niet meer geworden dan relatief korte filmpjes van bepaalde dingen/activiteiten.

Ik zag dat dit onderwerp een jaar geleden ook hier geplaatst was maar dat er toen geen reacties waren, misschien nu ervaringen?

Zijn er hier moeders die persoonlijke vlogs maken? Posten jullie ze of houden jullie dat voor jezelf ? Hoe doen jullie dit dan? En hoe vaak? Maken jullie er complete filmpjes van door ze te bewerken?

Groetjes

2. Lilium

Lilium Niet meer actief

Ik maak geen vlogs, wel regelmatig filmpjes van leuke momenten.
    Zoon vindt het nu al leuk om ze terug te kijken.

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.357
    28.600
    113
    Ik maak geen vlogs, ik stuur mijn zoontje wel e-mails met verhalen en fotoos :)

Evanesco vindt dit leuk.
  4. sydneys

sydneys Niet meer actief

#4 sydneys, 17 jun 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2018
    Bloggen niet.
    Maak wel regelmatig leuke filmpjes met magisto.

Deel Deze Pagina