Begin van de avond ging ik naar de wc om te plassen en zag ik allemaal witte vlokjes en dingetjes in me urine rond drijven..sorry voor de details. Viel echt onwijs op... later op de avond moest ik weer en toen zag ik eigenlijk amper wat en nu net voor ik naar bed ging weer..vlokjes enz. ik dacht aan een blaasontsteking maar heb veder nergens last van geen koorts enz dus zie geen rede om gelijk naar de ha toe te gaan. Kan dit een zw symptoom zijn ?
Klopt. Hoeft inderdaad niet per se op een zwangerschap te duiden. Maar ik zie dat je al kunt testen? Wanneer ga je testen?
Ik had dit de vorige ronde ook. Ik zag het alleen omdat ik het had opgevangen om te testen. Maar denk dat ik het dan wel vaker heb. Geen idee wat het is
Ik ben een expert op vlak van blaasontstekingen ik ben er supergevoelig aan. Het kan toch een blaasontsteking zijn hoor, ondanks dat je geen koorts hebt. Ik heb ook nooit echt pijn, alleen een vervelend gevoel als ik plas. Maar het kan dus ook zijn zoals iemand hierboven zei door je afscheiding. Dus het kan alle kanten op. Wel genoeg drinken, zodat het niet erger wordt (als het een blaasontsteking is)! Liefs
Ja ik drink gelukkig heel veel. denk idd dat het afscheiding is verlies namelijk nu veel dunne witte afscheiding. Hou het wel ff in de gaten wat betreft een blaas ontsteking maar denk idd afscheiding
Ik dacht gelijk aan een blaasontsteking. Had dit half jaar geleden namelijk ook. Anders moet je even in een glas ofzo plassen en even een halve dag laten staan. als ee dan onderin een witte laag zit kum je beter naar de dokter gaan. ik had dit toen niet gedaan en het werd steeds meer, die eitte vlokjes waren bij kij toen ontstekingscellen. Het is toen van blaasontsteking naar nierbekkenontsteking gegaan omdat ik niet optijdbheen was gegaan.
Ja daarom houd ik het fd in de gaten. ene keer bij t plassen is het er wel en de andere keer niet. de afscheiding kan natuurlijk ook in me urine terecht komen. Net geplast en toen was er niks in me urine alleen witte afscheiding in mn inlegkruisje haha heerlijk al die details
Ik dafcht ook gelijk aan blaasontsteking, ik ben ook een expert hiermee helaas.. Je hoeift er verder geen last van te hebben, heb ik ook niet, alleen af en toe beetje pijn, en heel veel, dus ik merk het ook niet altijd , Ik zou in jou geval zeker even langs de h.a. om je urine te controleren, dat kan in elk geval geen kwaad