Lieve iedereen. Ik heb 18 feb een bericht gepost maar ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Al jaren een cyclus van 37 dagen. Ik kreeg deze cyclus een week eerder mijn ongesteldheid. Dacht ik? Het hield slechts 1, 5 a 2 dagen aan terwijl dit bij mij zeker 5 dagen duurt en een stukje extremer is qua kramp en bloed. Dus ik op google ingetypt of je ook daadwerkelijk een week eerder ongesteld kan worden.. onduidelijk! Lees alleen maar over innestelingen. Nou is het mogelijk dat ik zwanger kan worden.. Woon samen en we willen samen nog meer kindertjes. Alleen was ik daar eigenlijk niet mee bezig.. tot die bloeding. Afijn.. dinsdag 18 feb was 1 dag voordat ik ongesteld ging worden. Test was negatief. Ik dacht.. als ik vrijdag 21 feb niet echt ongesteld ben geworden doe ik weer een test. Geen ongesteldheid te bekennen. Test negatief. Gister 7 dagen "overtijd" negatieve test. Na 2 min weggelegd, ff bakkie koffie gedronken en toen toch weer gaan kijken. Een heel dunne blauwe streep stond daar ineens. Zonder lamp te zien. Het liefst had ik gelijk weer getest maar als ik zwanger ben wordt die lijn dikker door verdubbeling hcg en daar moest ik dan nog een paar dagen mee wachten. Nu zitten we op donderdag, ben als ik die kleine bloeding niet tel.. 8 dagen overtijd. Of zit ik nou helemaal verkeerd en is die kleine bloeding mijn ongesteldheid geweest? Ik wil gewoon duidelijkheid alleen naar ha stappen is geen optie. Mijn assistente is iemand die het aan iedereen doorklept. En zij is degene die bijv zwangerschapstests uitvoert. En daar zit ik niet op te wachten.. Er kan geen sprake zijn van ontpillen of ontspiralen of wat voor invloed dan ook. En ik heb geen stress..
Ik zie wat je bedoelt! Het is wel blauw dus geen indroger denk ik, maar het lijkt ook alsof ie niet helemaal heel is, ik zie maar een half lijntje ofzo.. Ik zou nog een testje doen als ik jou was! Beste morgenochtend met eerste urine
Ja ik krijg m er niet best op maar jullie zien m in ieder geval ook.. Morgen maar testen! Ben benieuwd.
Negatieve test vanmorgen. Dan ben ik dus toch een week eerder ongi geworden. Voel me eisprong altijd goed dus dan zou ik die volgende week moeten voelen.. Bedankt voor het advies.