Vandaag op de kop af 40 weken zwanger, en het rommelt al een week of 2 maar lijkt sinds gisteren schot in te zitten, gisteren dacht ik nog dat het zover was, maar bleek nog niet zo te zijn.. Blijf nu af en toe een samentrekking te voelen in mijn buik maar nog zonder regelmaat, en heb vanaf vandaag al de hele dag dat ik in mijn onderbuik een wat zeurderig gevoel heb, geen darmgevoel. Maar iets wat zeurderig wat komt en gaat. Vanmorgen ben ik al naar de wc geweest voor ontlasting (wat gewoon normaal stonk) en zojuist kreeg ik een behoorlijke flinke buikkramp en moest ook meteen naar de wc, en het ging er zo gemakkelijk uit en het rare was dat mijn ontlasting helemaal geen nare geur had, maar het leek wel de geur van snoep (zal wel raar klinken sorry hiervoor) nog nooit heb ik dit geroken. en heb ook al weken geen snoep gehad. Alsof ik ooit snoepjes heb geroken in mijn ontlasting na het eten ervan Zijn er meer die hierin herkenning vinden,misschien naar een naderende bevalling toe?? ik heb verder niets raars gegeten ofzo vandaag of gisteren. Ik ga er niet van uit dat het vandaag zal gebeuren omdat ik vandaag toevallig ben uitgerekend dat zou wel teveel toeval zijn
Whaa spannend beiden vandaag uitgeteld Ja ik had ook geplast, wand ik moest al plassen en had zoiets van ik wacht nog heel even, laat eerst de hond even uit, en voelde toen een enorme druk en kramp van binnen en voor mijn gevoel was ik net op tijd op de wc maar dan meer voor de ontlasting dan dat ik echt moest plassen... Nou dan zie ik het nog even een uurtje of wat aan, en anders dan zal ik straks wel even de VK bellen voor de zekerheid. Hé al die onzekerheid ook
Vruchtwater ruikt heel zoet... Ik zou dus voor de zekerheid even de verloskundige bellen. Die kan het zo controleren.