tot hoe lang kans op zwmasker

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lola86, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Heeft iemand enig idee hoelang je moet blijven oppassen voor het krijgen van een zwangerschapsmasker.
    (opzich zowiezo niet verkeerd om te smeren, maar ben er nu wel heel precies mee)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De hele zwangerschap, zolang je zwangerschapshormonen in je lichaam hebt.

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ja maar goed hoelang na de bevalling blijven er zwhormonen in het lichaam?

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Dat verschilt per persoon geloof ik. Volgens mij is daar geen richtlijn voor. Gewoon blijven smeren...

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Volgens mij kunnen die hormonen soms tot lang na de bevalling in je lichaam blijven. Dus ik zou gewoon maar blijven oppassen!

6. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat je op het eind loopt nu. Als ik jou was zou ik dan deze zomer het zonnen over slaan. Volgens mij kan het wel 9 maanden in totaal duren eer alles uit je lijf is. Ze zeggen niet voor niks dat het ook weer 9 maanden duurt om te ontzwangeren. Nou vind ik dat persoonlijk wel heel erg lang. Maar ik zou de eerste paar maanden wel oppassen.

Ik voelde me na de 1e bevalling al snel weer goed. Maar denk pas na een klein half jaar dat ik me echt weer voelde zoals voor de zwangerschap. En denk dat dat ook wel te maken heeft met de hormonen.

7. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Volgens mij kun je niet helemaal voorkomen met uit de zon blijven. Ik heb heel erg last van een zwangerschapsmasker, al vanaf de zwangerschap van de eerste in 2006 (gaat dus niet meer weg). Ik heb het grootste deel van de zwangerschap in het ziekenhuis gelegen, dus absoluut nooit in de zon gezeten en evengoed zie je het heel erg.
    Denk dat ik er gewoon aanleg voor heb.
    Maak me er echt niet druk om gelukkig.

groetjes, Josie

Deel Deze Pagina