Heeft iemand enig idee hoelang je moet blijven oppassen voor het krijgen van een zwangerschapsmasker. (opzich zowiezo niet verkeerd om te smeren, maar ben er nu wel heel precies mee)
Dat verschilt per persoon geloof ik. Volgens mij is daar geen richtlijn voor. Gewoon blijven smeren...
Volgens mij kunnen die hormonen soms tot lang na de bevalling in je lichaam blijven. Dus ik zou gewoon maar blijven oppassen!
Ik zie dat je op het eind loopt nu. Als ik jou was zou ik dan deze zomer het zonnen over slaan. Volgens mij kan het wel 9 maanden in totaal duren eer alles uit je lijf is. Ze zeggen niet voor niks dat het ook weer 9 maanden duurt om te ontzwangeren. Nou vind ik dat persoonlijk wel heel erg lang. Maar ik zou de eerste paar maanden wel oppassen. Ik voelde me na de 1e bevalling al snel weer goed. Maar denk pas na een klein half jaar dat ik me echt weer voelde zoals voor de zwangerschap. En denk dat dat ook wel te maken heeft met de hormonen.
Volgens mij kun je niet helemaal voorkomen met uit de zon blijven. Ik heb heel erg last van een zwangerschapsmasker, al vanaf de zwangerschap van de eerste in 2006 (gaat dus niet meer weg). Ik heb het grootste deel van de zwangerschap in het ziekenhuis gelegen, dus absoluut nooit in de zon gezeten en evengoed zie je het heel erg. Denk dat ik er gewoon aanleg voor heb. Maak me er echt niet druk om gelukkig. groetjes, Josie