vlokken in urine ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door eliene, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliene

eliene Lid

20 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb een hele domme vraag, ik heb nu zinds gisteren vlokken in mijn urine. Woensdag heb ik mijn eisprong gehad en de avond ervoor een poging gedaan. Ik weet dat ik mezelf nu gewoon gek zit te maken door te denken dat het evt een zwangerschap kan betekenen maar goed, we willen natuurlijk graag zwanger worden dus ja, wat moet ik zeggen. Ik heb ook zinds vandaag last van een nare hoofdpijn en wat steken en tintelend gevoel in mijn onderbuik en dat is zinds 3 dagen. Weet iemand wat of maak ik mezelf echt gek, hihihi:)

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Zo snel na een eisprong zul je niet heel veel merken denk ik.
    Ik heb heel vaak vlokken in urine.
    Heel veel zw schap symtomen lijken op mens symptomen.
    Maar het is denk ik nog te vroeg om iets te merken na je ei.
    Ben je al lang bezig of ben je net gestopt met de pil?

3. eliene

eliene Lid

20 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja ik ga er ook wel van uit dat ik mezelf gek maak. Me man en ik proberen nu inmiddels ruim 5 jaar maar helaas kregen we begin dit jaar te horen dat het voor ons helaas niet gaat lukken. Na veel nagedacht te hebben besloten we het om dan maar via een andere weg te doen (met een donor) en deze maand is dan via deze weg onze 1ste poging dus het is nu echt heel spannend. Er gaat zoveel door mij/ons heen. Even afwachten nog maar ;)

4. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

Waarschijnlijk echt *klote* nieuws...

Ik denk ook niet dat je nual iets gewaar kan zijn.
    Die vlokken in je urine heb ik telkens net voor mijn menstru.

Ik wacht ook vol spanning af... 26 nov is mijn NOD en heb me begin deze week erg zwanger gevoeld. Sinds 3 dagen voel ik niets meer en ben bang dat ik teleurgesteld zal zijn :(

het vraagt veel energie van je...
    succes meid.

5. eliene

eliene Lid

20 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wachten kan ook erg slopend zijn ja, en de gedachten maakt iedereen helemaal gek. Ik snap heel goed hoe je je voelt. Ene moment zeker ervan dat het raak is en dan een dag of 2 later weer helemaal niet. En het ergste vind ik altijd wanneer mensen zeggen dat je gewoon alles naast je neer moet leggen want met een paar dagen kan je testen maar ze hebben geen idee hoe lang die dagen aanvoelen als je zit te wachten. Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch wel raak is voor je ;)

jij ook succes meid

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    De vlokken in je urine is afscheiding denk ik.
    Dat kan wel meer worden bij een zwangerschap, maar ik had het ook wel zonder dat ik zwanger was.
    Ik duim voor je, succes!

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hi Eliene

Wat heftig zeg, als je zulk nieuws te horen krijgt. Ik ga extra voor jullie duimen dat het zo mag zijn.
    Succes nog even met wachten.

8. eliene

eliene Lid

20 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie lieve reacties :)

Deel Deze Pagina