Na een aantal vroege miskramen ben ik nu weer zwanger. Gisteren een prachtige echo gehad met een kloppend hartje en een kleine die mooi op schema ligt qua groei. Niks mis mee zou je zeggen. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten en zo min mogelijk op symptomen te letten die al dan niet aanwezig zijn en dat valt niet altijd even mee. Voor MvM vang ik urine op en nou zie ik regelmatig wittige vlokken in m'n urine en vanochtend zelfs een beetje groenige. Ik vraag me af of dat normaal is en maak me er eerlijk gezegd wel een beetje zorgen over.
Hoihoi, GEFELICITEERD! Witte vlokjes zijn afkomstig van je afscheiding dat mee spoelt met het plassen en kan geen kwaad. De afscheiding kan ook wat geler kleuren. Is de kleur groen dan is het verstandig dit even aan de huisarts te laten zien, het zou een infectie kunnen zijn. Imke
Dank je wel voor je antwoord. Dat stelt me weer gerust. Ik zal het dit weekeinde in de gaten houden en anders even de huisarts bellen maandag. (en dan maar hopen dat hij geen vakantie heeft, haha). Fijne dagen alvast! Inez