Hoi MissV, Ales prima, hartje weer gehoord bij de verloskundige, dus dat was een geruststelling. Ik voel mij prima, viel verder goed mee.Nu wachten op de uitslag. Met jou ook alles goed?Je bent iets verder, bijna op de helft. Geniet ervan want het gaat zoooo snel! Ik merk wel dat deze zwangerschap meer energie kost, toch leeftijd? Ik moet meer rustig aan doen, maar goed, alles voor het goede doel.Ik ben nog niet aangekomen, was 9 kilo aggevallen, daar zijn er nu twee van terug.Met kleren aan zie je bijna niet dat ik zwanger ben, wel een mooi buikje, ben er trots op.Hoe is dat bij jou? Alles volgens het boekje? Ik hou je op de hoogte, groetjes Patricia
Hoi Patries, Gelukkig dat je het hartje weer hebt gehoord! Ik was vorige week bij de VK en heb het ook weer gehoord. Het blijft een spannend en emotioneel moment. Sinds ongeveer een week voel ik af en toe een kriebeltje, beweging dus! Erg bijzonder. Op 4 januari heb ik een screeningsecho, dat is ook wel weer even spannend. Wanneer heb jij die echo? Ik ben ongeveer 1,5 tot 2 kilo aangekomen en draag al sinds een week of 3 zwangerschapsbroeken. Mijn eigen broeken gingen al niet meer dicht of zaten niet lekker meer. Verder voel ik me prima, ben niet echt moe ofzo. Wel sneller buiten adem. Laat je het weten als je de uitslag hebt? Alvast hele fijne feestdagen en hopelijk heb je de uitslag dan al! Groetjes, MissV