vandaag de verloskundige gebeld

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Kimmeding, Jul 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    om de eerste afspraak te maken.
    Moet 14 augustus voor een intake gesprek en de dag erna voor een echo.
    Vind het best spannend maar ik denk dat het realistischer wordt na de echo.
    Heb zelf namelijk niet echt het idee dat ik zwanger ben aangezien ik niets voel.

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Gefeliciteerd! En wees blij dat je niets voelt want ook met 7 weken kan je al aardig last hebben van kwaaltjes! Ik snap het wel hoor... het is ook wel weer geruststellend om kwaaltjes te hebben maar geloof me, er is nog tijd zat voor. Over twee weken dus naar de VK en gelijk een termijnecho er achter aan! Super.. Bij de VK zullen ze waarschijnlijk ook wel naar het hartje gaan luisteren.. dat is echt heel leuk en dan voel je je ook gelijk een stuk beter! :D

Probeer er lekker van te genieten!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    lelystad
    Dan moet mijn mannetje wel mee als ze gaan luisteren.
    Ben benieuwd of het een inwendige of uitwendige echo wordt maar aan de andere kant, alles voor mijn baby.
    Ben echt super nieuwsgierig en als ik het hartje heb gehoord en/of gezien dan denk ik dat ik me pas echt zwanger begin te voelen zeg.

Achter buurvrouwtje van mijn ouders is 12 weken en super misselijk en kokhalst bij elk geurtje.
    Zitten we gezellig naast elkaar en dan zit zij te kokken en dan vind ze het voor mij wel heel fijn dat ik nergens last van heb.

Merk wel dat ik meer een buik krijg en aangezien ik gister terug ben gekomen van vakantie dacht ik dat het wel eens aan het vele eten daar zou kunnen liggen.
    Niets is minder waar, ben 1 kilo aangekomen dus het is echt al van het zwanger zijn.

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Ik verwacht dat ze zullen proberen gewoon een uitwendige echo te maken. Je bent al een stukje op dreef tegen die tijd (25%!). Als het niet lukt, kunnen ze altijd nog inwendig doen (zo ging het bij mij ook bij 10 weken en 2 dagen).

Tja, die buik. Je darmen zijn ruimte aan het maken voor de baby. De een heeft daar meer last van dan de andere. Ik kon zelf geen normale broeken meer aan bij een week of 7 door mijn darmen (of te wel 's ochtends ging het nog wel maar in de loop van de dag... pffff en vanaf 11 weken moest ik echt aan de positiekleding (tenminste broeken dan)

Leuk dat je iemand hebt in je omgeving die ook zwanger is. Een heel goede vriendin van mij is ook zwanger en dat ik gewoon echt heel gezellig. We schelen 6 weken!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb ook geen kwaaltjes en ben even ver als jij ongeveer.
    maakte me ook zorgen omdat ik geen kwaaltjes had.
    ook mijn buik groeit ENORM.
    ben in kilo's niet aangekomen maar heb een beste buik.
    ik kan mijn zwangerschap eingelijk niet echt meer verbergen.
    ik heb wel al echo's gehad en ook het hartje al gehoord.
    das trouwens een geweldige ervaring,maar zelfs nu voel ik me nog niet echt zwanger.
    Ik geniet ook nog niet echt ik denk dat dat pas bij twaalf weken komt.
    Dan pas kan ik rustig ademhalen :)

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    lelystad
    Echt zorgen maak ik me niet hoor over het geen kwaaltjes hebben.
    Vind het nog wel makkelijk zo ;)
    Het is alleen dan wel erg onwerkelijk omdat ik op af en toe wat krampjes na niets voel.
    Maakt het alsof het allemaal niet waar is.
    Mijn ouders hebben mijn tweede test gehad omdat ik het hun wel wilde vertellen en ik kijk als ik daar ben toch echt wel of er 2 streepjes staan.

Ben blij dat ik een verloskundige heb gevonden die snel is met de eerste echo en dan rond 20 weken weer een echo doet.
    Vind het wel spannend worden nu

Share This Page