ja ik ben echt bang he:S:S ik ben zonet wel een uur bezig geweest om het ' down under' helemaal haarvrij te krijgen maar nog is het nog niet helemaal haartjes vrij. ik schaam me beetje.
Denk dat ze wel erger gezien hebben hoor (mij bijvoorbeeld.... haha) Heb zo veel inwendige echo's gehad en het is echt nog nooit bij me opgekomen om alle haren weg te halen. Laat je weten of alles goed is?
Ik ben daar ook een muts in.. maar uhh echt geloof mij dat is wel het laatste waar ze naar kijken en wat ze zullen herinneren Ik zelf heb kraamstages gelopen en heb heel wat down unders gezien Maar als ik die vrouwen nu tegenkom denk ik echt aan heel andere en vooral bijzondere momenten! Maak je niet druk, geniet!!
Bedankt allemaal!! Ik wacht op mijn moeder , die haalt me zo op. En dan gaan we erheen. Ik ben benieuwd of we ook een afdruk van de echo meekrijgen kan mijn man het ook zien.
Een uur bezig en nog steeds haartjes zien?? Wat heb je nodig? een heggeschaar?? Hahaha geintje. Veel plezier met je echo!!
hahaHAHAH dikkebuik Nou we zijn geweest en echt super het hartje zagen we heel mooi kloppen, verloskundige zei dat het heel goed was. En onze berekening van 6 weken en 6 dagen klopte ook precies. Ik heb ook foto' s gekregen die ga ik vanavond aan mijn man laten zien!! Oh ik ben zo blij en opgelucht!!
Meid wat fijn voor julie!! Gefeliciteerd met het mooie kloppende hartje en helemaal geweldig dat alles goed was!
@Hamsi: mijn echo was goed, een mooi kloppend hartje te zien! Wel korter zwanger dan de vk had uitgerekend. 8.10 laatste ongi (bijna 12 wkn)...bleek op de echo 8,2 wkn zwanger te zijn. Dus over 2 weken terug om te kijken voor controle en of de termijn klopt.