Hallo, Mijn vriend en ik zitten in de eerste ronde en over 4 dagen ongeveer weet ik meer. Ik ben wel al één jaar met de pil gestopt. Momenteel heb ik al last van de normale kwaaltjes die ik altijd krijg voor de menstruatie. Pijn in de borsten en in de buik. maagzuur en misselijk. Ook heb ik geen innestelbloeding gezien of iets wat daar op kan duiden. Ook ben ik erg moe. Is het dan terecht om er vanuit te gaan dat het deze ronde niet raak is? Of is daar echt helemaal niets van te zeggen? Ik ben nogal onzeker door het volgende. voordat ik ooit sex had kon in geen tampons gebruiken en was ik erg krap.De geneacoloog wist niet wat hij zag toen hij zag hoe klein het allemaal was bij mij. Echter toen ik het voor de eerste keer deed had ik geen centje pijn en nu kan ik ook gewoon tampons gebruiken. Ook vind ik dat het sperma er erg snel uit loopt bij mij en ik denk dan ook weer dat het komt omdat het wat kleiner is bij mij. Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, hopelijk komt dit niet te erg over.... Dat is eigenlijk het enige waar ik me druk om maak! Alvast bedankt voor uw antwoord, ik zie er erg naar uit. Groetjes Luna