Hallo enkele weken geleden zijn ze erachter gekomen dat mijn suiker niet goed is, te hoog, nu heb ik van de week voor de 2e keer weer moeten laten prikken was die wel beter, maar nuchter is die nog steeds erg hoog ( zit wel in de familie maar ben verder nioet bekend met klachten van de suiker ) 2 uur na het ontbijt was die wel netjes. Nu moet ik volgende week een groei echo laten maken, maar eigenlijk weet ik helemala niet wat dat inhoudt en waar ze naar kijken enz. Weet iemand dat, ik maak me maar geen extra zorgen, maar toch wel een beetje nerveus ervoor liefs
als je suiker hebt dan houden ze de groei van je beebje in de gaten omdat die vaak juist TE groot word en hier wel rekening mee willen houden ivm de bevalling, er is dus niets mis met je beebje ofzo het is puur dat ze willen kijken of ie niet te groot word voor je!
Oke daar ben ik wel heel benieuwd naar want tot nog toe was de kleine steeds te klein, maar goed we gaan afwachten hoor vandaag wanneer ik zal moeten en dan maar weer een keer kijken naar onze kleine. liefs