Goed gedaan anne! Dat je dat zelfs hebt gedurfd terwijl je al op de tafel lag! Punctie is gewoon 100% zekerheid, daarna hoef je nooit meer tests te doen of wat dan ook! En er is maar 0,3% kans op miskraam, errug weinig! Wij hebben de uitslag net gehad, alles is gezond en helemaal 100% gaaf, en het wordt een meisje! heel vreemd, heb tot nu toe de hele tijd het gevoel gehad dat het een jongetje werd...even wennen! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! wanneer ben je dan uitgerekend? Ik ben 18 september uitgerekend...sterkte! groetjes, jennifer.
Oh ja, ik ben het trouwens met aguilegia eens...hou lekker rust na de punctie, ga niet net zoals ik de ramen lappen! Kruip gewoon lekker in bed met een goed boek, of ga een dag op de bank zappen! Gewoon even aan jezelf en je vruchtje denken! jen.
@jennifer70 - Ben nu ook hel blij dat ik het gedurft heb, ben normaal pas iemand die dan achteraf denkt. Goh had ik beter niet kunnen doen, maar met zo'n beebje in je buik ga je toch ineens anders reageren. Ik heb twee dagen vrij genomen voor de punctie ik ga dan ook lekker rustig aan doen, misschien even wat wandelen met de hond maar verder bankhangen en me lekker laten verwennen
Gefeliciteerd Jennifer met de positieve uitslag ! Helemaal te gek voor jullie en wat ontzettend leuk dat het een meisje wordt ! Vanaf nu kan je helemaal ongestoord en onbezorgd van je zwangerschap gaan genieten, ik wou dat ik al zover was ! Nogmaals proficiat ! Groetjes, Natascha.
Hoi Ik heb vanmorgen een vruchtwaterpunctie laten doen, ivm leeftijd. in eerste instantie wilde ik een vlokkentest maar na goed overleg en goede uitleg van de gynae hebben wij de vlokkentest laten vallen en toch gekozen voor de vruchtwater punctie. Met een vp loop je toch minder risico en men kan nog meer uitsluiten of constateren dan met een vlokkentest...... tenminste volgens onze gyn...
Laat je ons weten wat de uitslag is Nomen? Ging alles goed tijdens de punctie en voel je je goed? Rustig in de tuin zitten nu! Take care, jennifer.
Hoi Jennifer, ik voel mij prima! heb inderdaad de hele dag een beetje in de tuin gelegen, tukkie gedaan op de bank. heb een beetje trekkerig gevoel in mijn buik maar dat kunnen ook mijn darmen zijn! toen ik vroeg wat ik na de punctie kon verwachten, vertelde mijn gyn dat ik wat spierpijn kon krijgen op de plek van het prikken verder niks........ tuurlijk laat ik het weten! gyn vertelde dat als het een brief is dan is het goed maar krijg je een telefoontje dan is er minder leuk bericht... het zullen 3 lange weken worden maar dat wisten wij van te voren en ik heb nooit getwijfeld of ik het nou wel op niet zou doen! groetjes nomen