Heel veel sterkte , wat een moeilijke keuze uiteindelijk kunnen alleen jullie die maken, doen wat jullie voelen het is jullie leven! Dit mooie sterretje zal altyd bij jullie zijn , En sterkte met de komende tijd!
Idd mooi geschreven Loussaa..... @Anne, nee helaas heb ik nog geen uitslag...hopelijk duurt het niet al te lang meer. Wat vind ik het moeilijk te lezen wat het met je doet.. Maar ik kan niet anders zeggen dan respect! Als wij voor dezelfde keuze komen te staat zullen we er ook voor kiezen om ons kleintje te laten gaan. Ik begrijp precies wat je bedoelt als je zegt dat je s'nachts wakker ligt en je kindje voelt bewegen... Ik wil je de komende tijd heel erg veel sterkte wensen, ik weet gewoon niet wat ik verder zeggen kan behalve dat ik erg met je mee leef.... Liefs
Anne, ik wil toch even melden dat ik enorm veel respect heb voor jouw keuze! Het zal vast een bijzonder moeilijke keuze zijn (geweest) en ik kan me goed voorstellen dat je nooit helemaal achter de beslissing zult staan. Vooral omdat je, zoals je zelf al zegt, ook 's nachts de kleine voelt en dat maakt het dan niet makkelijker! Aan de andere kant denk ik dat het een rationele beslissing is die je moet nemen. Zoals al eerder gezegd: er komt veel kijken bij een kindje met Down en ook met de afbouw van de verzorgingsstaat weet je niet wat de toekomst brengt... Onderschat niet de zorg dat een kindje met een handicap nodig heeft. Heel veel sterkte de komende tijd en succes met de verwerking. Uiteraard ook heel veel sterkte voor TS met het wachten op de uitslag!
Anne hoe is het met jullie? Ingrid al de uitslag binnen? Lijkt me echt een moeilijke keuze... Gelukkig doen wij geen combitest dus ik hoop niet dat ik ooit voor dit dilemma kom te staan...
@ Lotteke en Beebielove, Nee helaas nog steeds geen uitslag Vandaag heeft manlief naar het zkh gebeld en kreeg weer te horen dat het echt 15 werkdagen duurt...... Ze had wel geinformeerd maar helaas, geen nieuws nog. Maandag a.s. is het 3 weken geleden ( en dus 15 werkdagen ). Hopelijk weten we dan meer en zo niet dan konden we wel weer bellen... Pfff...dit is echt geen doen kan ik wel zeggen. Hadden echt de hoop het vandaag te horen, zo net voor het weekend. Nu dus maar duimen dat we maandag wat horen....
Jeetje Ingrid dan duurt wachten echt lang... Pfff Ik duim voor een goede uitslag voor jullie! Wat zegen je eigen gevoel?
@Beebielove, tja........wat zegt mijn gevoel... Even helemaal niets, is compleet lam gelegd ha ha.... Op zich ben ik een nuchter iemand maar dit is toch even iets heel anders waar je mee te maken krijgt, je bent totaal machteloos. Ben er redelijk van overtuigt dat het oke is maar tot die tijd blijft er altijd een onzekerheidje achter in mijn hoofd spelen. Mijn tranen vloeien op sommige momenten in overvloed, net zoals even terug nog
Anne , je mag me pb'en . Ik ben vorig jaar september met 14 weken bevallen dmv opwekken Vd bevalling omdat ik een kindje droeg wat heel zwaar gehandicapt was. Vraag maar raak... Heel veel succes dames met alle lastige beslissingen en wachtweken. Liefs Mjs
Jeetje, kan me niet voorstellen Hoe het moet zijn... Sterkte en huilen is goed dan kunnen je emoties er uit! Ik duim maandag!
Ingrid Veel sterkte, dit wordt een lang en lastig weekend Hopelijk hebben jullie inderdaad maandag snel en positief antwoord Ik duim heel hard mee!!
Thanks Khoop echt voor jullie dat jullie ook snel met een positief gevoel en nieuws verder kunnen genieten gd zwangerschap
Dames!!!! Vandaag goed nieuws gehad, alles is oke met ons kindje. Wat een opluchting, het genieten gaat beginnen....