vanavond 20 weken echo,zo spannend!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by memke, Oct 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. memke

memke Actief lid

Jun 15, 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    zo dit moet ik even van me afschrijven want ik ben zo ontzettend zenuwachtig.. das gewoon niet leuk meer.
    Met mijn vorige zwangerschap was ik lang zo bang niet, toen had ik er alleen maar zin in maar nu vraag ik me zelf steeds af, wat als dit niet goed en wat als dat niet goed is..Ik word er helemaal gek van! ik hoor zo veel rare verhalen, en ik weet wel dat ik daar niet naar moet luisteren maar ik doe het wel...Ik ben net van mijn rustgevende medicijnen af maar denk toch dat ik die vantevoren even in moet nemen, och erg he..Wie kan mij wat oppeppen?
    Duimen jullie voor mij, dan hou ik jullie welop de hoogte,
    groetjes Annette

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    Hoi memke,

die rare verhalen hoor je alleen maar omdat dat uitzonderingen zijn en dus spannend om te vertellen!
    De meeste zwangerschappen na 12 weken verlopen relatief 'gewoon'. Maak je dus geen zorgen en geniet van de beelden! Wij hebben 2 weken geleden de echo gehad (ook 's avonds!) en het was echt genieten geblazen! het is zo bijzonder en voordat je het weet is t voorbij...

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Tuurlijk duimen wij voor je!
    Geniet er lekker van en denk niet aan alle nare dingen!

4. memke

memke Actief lid

Jun 15, 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    nou gisteravond de echo gehad en het was geweldig om te zien...Hij heeft zelfs nog een paar 3d echo's gemaakt was ook erg mooi om te zien! Ik heb me voor niks te druk gemaakt want alles zat er op en er aan en zag er goed uit..Ben zo blij, en helemaal verliefd op ons kleine mannetje, Ja we krijgen er weer een jongetje bij,hartstikke leuk!

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    Gefeliciteerd!
    Heel stom natuurlijk, maar de tranen springen me bijna in de ogen als ik dit lees, omdat wij ons precies hetzelfde voelen! We barsten van de trots! ;) Zo blij dat ik er helemaal emotioneel van word!
    heb zo'n zin om ons mannetje te zien! met 29 wkn hebben we 3Decho.... maar dat durut nog even.

2 mannen! das leuk!

6. memke

memke Actief lid

Jun 15, 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    Dankjewel! Ja stom niet dat je je zo onzeker kunt voelen,en dat het gelukkig toch achteraf allemaal mee is gevallen en hartstikke blij dat alles goed is!
    Nou en ik wordt gelijk emotioneel van jouw enthousiasme, erg leuk! En jullie heel veel plezier met jullie 3D echo, want dat ziet er ook erg mooi uit, ik stond er versteld van, we hebben er 6 foto's van meegekregen en voor de rest was alles 2D...
    Nou we komen elkaar hier wel weer tegen hoop ik,

Groetjes annette

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

harstikke leuk dat je een goede echo heb gehad en ergens is het logisch dat je je soms zo druk maakt gelukkig blijkt het meestal nergens voor nodig

geniet van je zoontje

groetjes nathalie

Share This Page