Hoi allemaal, vandaag weer een echo gehad. Ben nu 8+5 ongeveer. Eerste echo was ong met 6+5 en toen zagen ze een soort 2e vruchtzakje zitten maar zat in die andere een kindje met kloppend hartje dus en ze zeiden dat het 2e lege vruchtzakje wel zou verdwijnen. Nu met deze echo lag het tussenschot, vliesje, septum, weet ik 't allemaal, soort langs het kindje heen. Zie foto's.. Nu moet ik voor alle zekerheid naar de gynaecoloog morgen, kijken of die wat bijzonders zien maar voor nu kon het geen kwaad. Het was goed gegroeid en hartje klopt goed en het bewoog! Maar nu vind ik het toch wel spannend. Wie heeft zoiets nog eerder meegemaakt? Dit is m'n 2e zwangerschap.
Jeetje wat raar zeg. T lukt wel of er 2 vruchtzakken samen gesmolten zijn.. geen idee. Snap dat je t spannend vindt..
Wat ziet zat er bijzonder uit! Snap dat het je niet lekker zit. Lijkt wel op het eerste kindje de placenta van nr 2 heeft opgeslokt
Vandaag echo bij de gynaecoloog gehad. Baby'tje lag nu gewoon helemaal tegen de onderkant aan maar niet in dat kleine stukje. Het bewoog goed en zelfs 3 dagen 'vooruit' gezet. Over 4,5 week terug om te kijken of dat stukje minder is, of blijft zitten of iets. Ze denken eerder aan een stukje vocht. Maar kan niets kwaad tot nu toe gelukkig!