Goedemorgen, Gister had ik mijn NOD en deed ik een test van clearblue die 2-3 weken aangaf. Vanochtend deed ik opnieuw zo'n test en toen gaf hij 1-2 weken aan. Zou dit een nieuwe miskraam betekenen? Heb inmiddels vijf miskramen gehad en dit maakt mij behoorlijk onzeker. Groetjes
Dit heb ik ook gedaan! Precies hetzelfde resultaat. Toch hartstikke zwanger. Ik deed deze test omdat ik twee stuks had ingeslagen.
Dan heb je kans dat jij een middagtester bent en dus meer hcg hebt in de middag dan de ochtend. Ik zou even 2-3 dagen wachten en dan opnieuw testen. Dan zal hij ws weer gewoon 2-3 aangeven
Had er idd ook twee ingeslagen. Had jij ook de een met middagurine (2-3 weken) en de ander met ochtendurine (1-2 weken) gedaan?
Dank je wel, ik zal even geduld hebben idd. Zou het ook best gek vinden aangezien ik bij mijn eerdere miskramen duidelijk voelde wanneer het precies mis ging, dat heb ik nu dan niet gehad.
Ja, zelfs gehad dat één test niet zwanger aangaf van Clearblue en een dag later 1-2. Ik was toen echt helemaal van slag. Misschien heb je vanmorgen nog iets gedronken? Of is de urine iets minder geconcentreerd?
Ik testte in de middag 1-2 dagen (voor nod) Op nod in de ochtend en toen gaf hij niet zwanger aan. Ik was ook een middag tester.
Jullie hebben gelijk, ik test nu weer 2-3 weken. Het is nu klaar met de testen, ze maken mij alleen maar gek. Hopen dat het dit keer goed blijft gaan. Heel erg bedankt voor jullie tips- ik wist niet dat middag- en ochtendtester bestond.
Ben oprecht heel onzeker. Afgelopen weekend dacht ik dat het weer mis zou gaan aangezien ik enorme krampen had en mij niet lekker voelde. Nu deed ik zonet (mijn laatste in huis hebbende) test en verwachtte afloop te zien- dus 1-2 weken. Wilde ook wat zekerheid creëren om mij zo wederom voor te bereiden op een miskraam. Nu gaf clearblue echter 3+ aan en ik snap hier werkelijk niets van. Ik heb nog steeds krampen in mijn buik maar gevoelsmatig moet die miskraam er toch echt doorheen gaan komen aangezien ik mijn lichaam inmiddels denk te kennen na vijf miskramen. Heeft iemand hier toevallig ook een verklaring voor?
Dat je test 3+ aangeeft zou mij wel geruststellen. Ik heb zelf ook af en toe krampen die me erg onzeker maken, maar ik meen me te herinneren dat ik dat de vorige zwangerschap ook had, echt flink buikpijn soms en m'n zoontje ligt nu boven op bed een dutje te doen Ik kan je onzekerheid niet weg nemen, maar ik vind 3+ goed klinken en duim voor je dat je gevoel deze keer geen gelijk heeft!
@Samm87 ik begrijp je onzekerheid. Ik.ben 5x zwanger geweest en bij allemaal heb ik die krampen gehad die jij omschreef. Er zijn 3 blijvende zwangerschappen uit gekomen hier. De krampen zijn voor jouw een negatieve ervaring, maar dat hoeft echt niet zo te zijn. Er gebeurt nu zoveel binnen in je. Dat het nu 3+ is lijkt mij een positief iets hoor! Voor nu gefeliciteerd en ik hoop dat het over z'n 8 maanden een mooi kindje voor je op mag leveren.
Er is van alles gaande in jouw buik. Andere organen moeten plek maken voor je groeiende baarmoeder. Geen zorgen! Krampen kunnen er nu eenmaal bij horen. Geen bloed is goed!
@ALL, bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb net nog met de gynaecoloog gebeld en ik mag volgende week woensdag komen voor een echo. Vind alles zo ontzettend spannend maar hoop oprecht dat het nu een keer goed is. Die krampen staan voor mij idd gelijk aan een miskraam en hoop dat ik hier uiteindelijk een andere ervaring mee mag gaan krijgen. Nogmaals dank!
Hier hetzelfde, ook zulke krampen. Overtuigd van een miskraam, maar de laatste keer gebeurde dat dus niet. Op naar een goede echo!
Krampen horen er heel vaak gewoon bij hoor! En je oploop naar 3+ is super. Dus adem in adem uit en op naar de echo!
Dat je nu 3+ test is mooi, krampen horen er ook bij. Ik hoop dat je een mooie echo mag hebben en dat alles goed gaat.
Super toch!? Je 1-2 kwam omdat je een middagtester bent. En die middag had je weer 2-3 eb nu dus 3+ een week later. Lekker gaan genieten.