die Beaphar kan ook in de dierenwinkel (heb ikzelf ook) je kan ze gewoon iedere dag geven werkt maar paar uur maar je ziet ze er echt zo afvallen! idd voor vervolg eventueel. Nu eerst de omgeving dat is het belangrijkste! Altijd erop blijven letten vaak als het weer zo schommelt dat ze heel snel komen! warmte vocht en trillingen is hetgeen wat de caconnen enzo uit laat komen.
Hoi hoi ik heb ook een plaag gehad vorig jaar. ... Ik ben overgegaan op vlo kill kijk maar op google. ... alles inspuiten ramen en deuren dicht en een paar dagen weg. ....hopelijk ben je snel ervanaf
niet goed werkt wel... heeft ook maar 1x nodig gehad... kat leeft nogsteeds en nix aan overgehouden oook geen vlooien
We hebben weer zojuist een bom van bestrijdingsmiddelen laten exploderen in huis. Advantage is gekocht evenals een duurdere wormenpasta. Ook heb ik gekeken naar de tabletten zoals PROGRAM maar dat wordt allemaal toch wel wat duur. Dus dat halen we op een later stadium wel. Morgen gaan we de gemeente bellen. Gisteren leken er al minder vlooien te zijn maar vandaag weer een nieuwe lading eitjes die zijn uitgekomen. Overal van die mini-vlooien. Bijna niet met het blote oog zichtbaar. Het is echt dweilen met de kraan open. Hopelijk kunnen de professionals wel wat betekenen.
Verschrikkelijk! Maar je moet echt de vloerbedekking eruit gooien ben ik bang en dus ook de ongediertebestrijding laten komen. Sterkte!
Even nieuwsgierig, maar waarom heb je weer ander spul gehaald?waarom niet verder met alleen de stronghold die je al gebruikte? Zoals ik in een eerdere post al aangaf werkt de werkzame stof van stronghold op ALLES. Dus eitjes en vlooien op je dier en alles wat in huis ligt. MITS je alleen stronghold gebruikt. En niet zoals dierenwinkel je geadviseerd heeft,afwisselen met frontline. En advatage heeft als werkzame stof Imidacloprid, en dat werkt NIET op de hele cyclus. In deze link staat een schema met voorbeelden waartegen een aantal werkzame stoffen werken. De 1e is van stronghold, de laatste is van advantage....
Damay advantage doet dat ook. Ook voor de omgeving. Hier werkte stronghold niet dus het is even zoeken wat werkt bij jou dieren
Hier de link nog met het schema. Vlooien: we beschrijven als dierenartsen wat vlooien precies zijn, de vlooien die je ziet zijn het topje van de ijsberg, er zijn veel meer eieren en larven van de vlooien in het huis aanwezig, hond vlooien, kat vlooien, konijn vlooien, fret vlooien,
Nope. Advantage dood bijv geen eitjes. Er zijn maar 2 werkzame bestanddelen die zowel vlooien, eitjes als larven aanpakken. En dat zijn selamectine en pyriproxyfen. Stronghold staat bekend als 1 van de betere antivlo middelen omdwt deze breed werkt. In Exit tick off combispray zit pyriproxyfen met nog een goedje en dit dood vlooien in omgeving ook meteen. Combi met stronghold zou dus perfect zijn.
Wij hebben het een paar jaar geleden ook gehad. We kwamen om 05.00 snachts van vakantie thuis en het eerste wat we voelden is die beeste die ons besprongen. We hebben eerst alle bestrijdingsmiddelen etc gehaald maar dat hielp niet. Toen een ongediertebestrijder gebeld (vroeger deed de gemeente het, dat is niet meer). Kostte ongeveer 100 euro. Hij heeft het hele huis behandeld (mochten hele dag huis niet in), we moesten alle meubels een paar dagen buiten zetten (stoffen meubels) en drie keer per dag stofzuigen. En veel schoonmaken... Het is een ellende, veel sterkte ermee!
Goede vraag! Dat weet ik eigenlijk niet! Waatschijnlijk vanwege de tips hier! Stom hé. Bedankt in ieder geval voor alle tips. Die neem ik voor de toekomst allemaal mee. Ik wil dit nooit meer meemaken. JBG, vreselijk zeg! Was het zomaar? Of hebben jullie huisdieren? Hier doet de gemeente het nog wel las ik op de website. 120 euro! Valt mee.. ik had op 300+ euro gerekend!
Was benieuwd hoe het nu ging en of de gemeente nog gekomen is hopelijk ben je van die krengen verlost!