Goedemorgen dames.. Het is hier hartstikke mooi weer en nu zit Lenn al een half uur bij de buitendeur te wachten tot hij naar buiten mag.. Normaal mag hij pas vanaf 10 uur buiten spelen op zondag, maar zie het niet zo zitten om hem nog een uur te laten zitten.. Vanaf welke tijd mogen jullie kids naar buiten? Voor de directe buren hoef ik het niet te doen, die zitten zelf in de kleine kinderen, andere buren hebben kleinzoon met regelmaat te slapen.. Maar wat is een fatsoenlijke tijd op zondag?
Ik neem aan dat hij gewoon in de achtertuin aan het spelen is? Dan kan je hem toch lekker laten gaan nu?
As we speak zit die van mij nu buiten op z'n loopfiets. Ik heb 'm wel gezegd dat hij niet hard mag gaan roepen of schreeuwen omdat alle buren nog aan het slapen zijn. Ik hoor 'm niet, dus het gaat goed. Zodra hij wel zou gaan gillen, zou ik 'm meteen weer binnen halen trouwens hoor, op zondag vind ik 'herrie' vanaf een uur of 10 wel zo netjes namelijk.
Met mooi weer kunnen ze bij mij altijd naar buiten, alleen ik waarschuw inderdaad ook dat er nog mensen slapen dus dat ze niet mogen gillen, schreeuwen. Als dat wel gebeurd haal ik ze naar binnen!
Lenn is 20 maanden en als ik zeg dat hij zachtjes moet doen snapt hij het wel alleen is hij het na 10 minuten vergeten
Hier ook vanaf een uurtje of 10. Maar sinds onze buren ook geen rekening met ons houden, mag ze vanaf 9 uur al. En met rekening met ons houden, bedoel ik: Terug komen van het stappen en dan nog uitgebreid buiten staan praten/schreeuwen. En dat de andere partij zijn auto aan laat staan en nog even de straat uit toeteren. Heb al meerdere malen aangegeven dat wij er last van hebben, maar helpt niet. Dus nu mag oudste vanaf 9 uur lekker buiten spelen, moet het wel lekker weer zijn
ja ik hield onze zoon altijd binnen, maar ik ben tegenwoordig wat makkelijker, de hond van de buren blaft vaak ook al rond half 7. tja .....Maar zeg er wel bij dat het heel zachtjes moet.
de achtertuin is voor mij geen probleem, als ze zachtjes is mag ze gewoon naar buiten, niet om 7u natuurlijk haha, maar vanaf een uurtje of 9
Owwwwww ja daar zit ook nog verschil in! Nou vanaf half 10 moet het wel kunnen hoor! Het is mooi weer...en dat is het nog niet heeeel vaak geweest deze zomer dus geniet er nu maar van!
Denk dat ik Lenn dan maar lekker naar buiten doe.. Het is hier zulk mooi weer en idd, dat hebben we niet vaak gehad..
Dat is hier ook zo. Hier mochten ze ook pas rond 10 uur naar buiten ivm de buren maar aangezien de buurvrouw haar hond ook hal rond 6 uur buiten laat blaffen mogen mijn kinderen ook lekker buiten spelen ( niet om 6 uur hoor ) Maar normaal zo ik het zo rond 10 uur doen.
zo is het hier dus ook ik hield altijd rekening met de buren maar sinds ze dat dus ook niet bij ons doen is het over. Hetzelfde als bij jou snachts laat thuis veel schreeuwen en dan vooral op balkon waar ons meisje haar kamer naast is. toeteren veel feestjes met harde muziek en veel vrouwen die hinneken als paarden. en de andere buren hebben zelf ook kinderen maar die laten ze tot snacht 1 uur opblijven en dan gaan ze basketballen of met de blokken spelen op het laminaat!!!! Dsu rekening houden met de buren is er hier niet meer bij. Toen mijn meisje pas snachts om 4 uur al wakker was heb ik om 6 uur sochtends op zondag lekker staan stofzuigen! en nou maar hopen dat ze er net inlagen hahaha.
Finn speelt altijd erg rustig buiten, en de buren slapen aan de voorkant van het huis, dus hier gaat Finn gewoon vanaf half 9 als hij wil naar buiten...
Tja onze buren zijn niet moeilijk. Als Demi buiten wil spelen dan kijk ik echt niet op de klok hoe laat het is. Nou moet ik zeggen dat Demi nooit echt veel herrie maakt met het buiten spelen.