even klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door senna999, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    sorry hoor maar ik moet even mn ei kwijt.

we hebben 3 maanden geleden een huis gekocht en deze de afgelopen maanden verbouwd. we hebben vanalles onder handen genomen en zijn er deze week ingetrokken, eigenlijk te vroeg maar ik was het zat om bij mn s.ouders in te wonen.
    gevolg;
    geen keuken, dus alles staat nog in dozen en koken gaat haast niet.
    overal ligt nog gereedschap en overal moet nog iets gebeuren.
    ons matras heeft de verhuizing niet overleefd, die lag dubbel gevouwen en nu is hij gescheurd, dus aan 1 kant over de volle lengte een gat erin. dus we moeten een nieuw matras.
    vandaag de verwarmingen aangesloten en nu blijkt dat de cv onze nieuw aangelegde vloerverwarming niet krijgt rondgepompt en dat de cv was aan het oververhitten, dus wellicht ook een nieuwe cv nodig.
    de tuin ligt nog helemaal overhoop. mn dochter is de hele week al aan het huilen door wederom de verhuizing en ik kan niks vinden met al die dozen. mn man zit er doorheen omdat hij continu moest werken en ook nog daarna in het huis moest werken en nu nog...
    en het zwanger raken van de tweede lukt niet, onze hond is 3 weken geleden overleden of te wel ik baal zwaar van de situatie en vraag me af waarom we ook al weer wilden verhuizen!!!!!!

zo hehe, dit lucht wat op.
    bedankt voor het lezen meiden.
    gelukkig hadden we wel wat gespaard voor de verhuizing maar dat is nu dus ook op.

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

meid ik snap dat je er nu doorheen zit maar opstaan en pak alles aan dat je irriteert! baal je ervan dat je niks kan vinden omdat de dozen nog niet uitgepakt zijn..dan ga jij ze uitpakken want niemand anders gaat het voor je doen. je kan zo blijven zitten en balen van alles dat tegenzit of je kan opstaan en zoveel mogelijk in orde maken zodat je minder tegen alles opziet. ik vind je absoluut geen zeurpiet hoor echt niet maar wil je even een schop onder je kont geven en als ik in de buurt woonde was ik je met alle liefde komen helpen.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dikke knuffel meid! Een verhuizing gaat je sowieso niet in je koude kleren zitten... en de rest ook niet!
    Ik hoop dat er snel een brusje voor je meisje mag komen!

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    thx meiden.
    helaas kan ik niet uitpakken dat is het probleem, we hebben geen kasten ,die zijn al wel besteld en worden naar verwachting binnen 3 weken geleverd. keuken komt over 2 weken. oude keuken hadden we er al heel enthousiast uitgehaald dus ook geen kastruimte.
    eigenlijk zijn we te vroeg over gegaan maar ja terug naar s.ouders kan nu niet meer. we moeten het even uitzingen. en manlief gaat de keuken in elkaar zetten ivm budget maar ik vraag me af hoelang dat gaat duren.

5. Jetje87

Jetje87 Actief lid

9 jun 2011
    146
    0
    0
    Brabant
    Sterkte ik snap dat je er doorheen zit

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    oja, nog zoiets.. komen er mensen mee helpen verhuizen.
    1 cd/dvd kast van de ikea, alle glazen platen gebroken.. ohh zegt die jongen ik wist niet dat dat in de vrachtwagen zou gaan schuiven/rammelen. dressoir hebben ze beschadigt (echt zwaar beschadigt) dus die moesten we ook een nieuwe. en van de commode van de babykamer zijn alle schroeven en dingetjes kwijt dus die staat ook nog in stukken in dr kamer, en niemand weet waar die schroeven heen zijn. grrrrrrrr

7. lennylenn

o bah, heb je anders geen dressoir of iets dergelijks dat even kan functioneren als.."kastje waarop je de hoognodige spullen kan zetten?"

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Balen dat er ook nog spullen kapot zijn, maar ik neem aan dat je dat aan de verzekering op kunt geven? Evt op de WA van degene die voor de beschadiging gezorgd heeft?

Ik heb zelf ook eens 6 weken hir boven op een slaapkamer/badkamer/washok geleefd. Hadden een combi magnetron in het washok gezet, een tv in de slaapkamer en dat was het. Was ook afzien, maar was zo blij dat ik weer iets voor mezelf had. Maar moet ik erbij zeggen dat wij toen nog geen kinderen hadden....kan me voorstellen dat dat scheelt. Misschien je dochter overdag een paar keer naar opa en oma zodat jij de boel een beetje kunt ordenen?

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ja, kan dochter wel deze week wegbrengen naar oma.

als we maar eens zouden kunnen douchen en warm water hadden en dat de wasmachine aangesloten kan worden, dat scheelt al veel.

ga zo even een filmpje kijken; change-up. kan wel wat humor gebruiken :) en even online neuzen naar zo een schattige puppy.

10. lennylenn

nou gelukkig kan je het nog opbrengen om toch nog iets leuks te doen. dat is goed voor je.

11. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ja de dvd is dan wel weer aangesloten haha, mannen!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Pfff kan me voorstellen dat je flink baalt.

Dikke knuffel!

Hoop dat alles snel een plek heeft en de rest heel aankomt bij jullie.

Deel Deze Pagina