Goedemorgen, Wat vinden jullie ervan als wij elkaar gaan motiveren op het gebied van huishouden? We kunnen tips delen en aangeven wat we per dag doen. Mijn huis staat op ze kop door dat het hele gezin griep had. Heb dus bergen was te doen! Ik ga kamer voor kamer aanpakken. Begin met mijn eigen slaapkamer! Wat gaan jullie doen?
Ik heb net al weer de hele benedenverdieping gestofzuigd en gedweild. Ik heb de aardappelen al geschild voor vanavond en in het water staan. Heb ook de boel weer afgewassen en de was opgehangen. Ik plan me elke dag iets, in elk geval wordt het complete huis elke week volledig gepoetst. Heb echt mijn vaste dagen Maandag stofzuigen en dweilen beneden alles. Dinsdag beneden stofzuigen, de wc en hal uitgebreid poetsen (doe andere dagen gewoon een doekje erover en gloor in de pot) Woensdag stofzuigen en dweilen beneden alles. Donderdag beneden stofzuigen, de woonkamer en keuken volledig poetsen. Vrijdag stofzuigen en dweilen beneden alles. Zaterdag beneden stofzuigen, de bovenverdieping volledig poetsen, dus slaapkamer, badkamer, trap naar zolder en overloop, ook het bed verschonen natuurlijk! Zondag beneden stofzuigen en verder is het een rustdag samen met mijn mannetje Dus doe wel elke dag iets zodat het schoon en fris blijft.
Nou ik kan niet iedere dag iets doen want ik werk gewoon drie hele dagen. Dus op die dagen is het even met een doek en een bezem erdoor. vandaag al twee wassen gedaan en opgevouwen,derde zit in de droger. Beneden de wc gedaan en woonkamer opgeruimd gestoft en gezogen. Vaatwasser leeggeruimd, aardappelen geschild en de keuken weer aan kant. Denk dat we zo maar lekker op pad gaan dan blijft het lekker schoon en opgeruimd
Loopt al een topic over deze doe ik dicht. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/545212-grote-huishoud-topic-tips.html