Haai, Mijn vriend wordt bijna 30 en wil het absoluut niet vieren. (wij staan beiden niet graag in het middelpunt van de belangstelling) We vieren het gewoon met zijn 2tjes. Toch vind ik het wel een beetje een mijlpaal, dus wil ik graag iets bijzonders en liefs voor hem doen. Hij is zo'n schat, dat verdient ie eigenlijk elke dag! Helaas ben ik niet in de positie veel geld uit te geven en wil hem ook geen sigaar uit eigen doos geven. Wie heeft een leuke, originele tip voor me? Vorig jaar heb ik een taart gebakken en hem een romantisch verwen-avondje gegeven met massage, muziekje enz, dus dit jaar liever iets anders. Alvast bedankt!
Mss kan je er een gezellige avond van maken door eens lekker voor hem te koken...daarna mss gezellig in bad (de badkamer wat versieren met theelichtjes, wat badzout, bolletjes...) hem lekker afdrogen en dan in bed nog eventueel een massage. Je kan hem ook eens leuk verassen door de kamer eens anders in te richten, bv het matras van het bed halen en er iets leuks mee te doen. Je kan voor weinig tot zelf geen geld leuke dingen doen hoor. Ik denk nog eventjes met je mee.
Haai stephanie, Tja, dat romantische avondje had ik dus vorig jaar ook al geregeld. Dus ik wil voor dit jaar iets anders erbij(kan er altijd bij natuurlijk). Fijn dat je meedenkt, ik weet het echt niet meer. Ik doe al vaak tussendoor romantische dingetjes, dus ik snij mezelf daarmee in de vingers, hihi. Liefs
je kan zelf 'tegoedbonnen' maken met bijv 'niet de afwas doen- tegoed' 'massage -tegoed' etc etc ik heb laatst een bos bloemen zelf gemaakt (roosjes van crepepapier) en andere bloemen van caramel (kristalsuikersmelten, in papieren cakevormpjes gieten en stokje erin) was de persoon aan wie ik het gaf heel blij mee! je kunt samen hele leuke dingetjes bezoeken die niks kosten! wandelen door een mooi natuurgebied! of naar muziek optreden ergens in de stad. waar houd hij van, wat vind hij leuk? ik wil wel met je meedenken
Gezellig met zn tweetjes het bos in ofzo? Mijn mannetje had voor mijn verjaardag dit jaar (wel met mooi weer) een fietsspeurtocht gemaakt voor me Door middel van afbeeldingen moest ik dus de weg zien te achterhalen. Bv. zwemmende kinderen = richting zwembad fietsen, stoplicht met een groene pijl naar rechts = vervolgens rechtsaf gaan etc.. Was ontzettend gezellig. Om de 6 plaatjes moest ik stoppen om een vraag te beantwoorden over onze relatie en bij elke goede vraag kreeg ik een letter. Hieruit moest ik op het laatst een zinnetje vormen "Ik hou van je".
Dank je, misschien inderdaad iets geinigs zelf maken. Hij waardeert zoiets meer dan een duur cadeau. Die tegoedbonnen zijn erg leuk, maar in onze situatie hoeft hij al nooit iets te doen in het huishouden, omdat ik niet werk. We gaan bijna wekelijks naar het strand en doen al veel knussige, romantische dingetjes saampjes. (klef he, haha) Dus als je nog meer leuke zelfmaaktips hebt, hoor ik ze graag! Ik ben namelijk niet erg creatief met papier en dat soort dingetjes, dus dat zal hij ontzettend leuk vinden! Liefs
is niet klef, is juist heel mooi, jullie zijn echt maatjes! voor een tegoedbon moet je wel iets verzinnen wat hij niet graag doet, en wat jij graag van hem wilt overnemen. bij de xenos kan je heel goedkoop doeken kopen, en je kan proberen zelf een schilderij te schilderen (gewoon doen!) wat symbool staat voor jullie relatie. het kan een heel makkelijke afbeelding zijn, maar wat wel veel zegt. kan even geen afbeelding vinden helaas, maar bijvoorbeeld 2 (gewoon zwart) poopetjes die elkaar hand vasthouden? wat staat voor jullie vriendschap. voor gratsi cadeautjes is het leuk om het zelf te maken, want dan heeft het alsnog heel veel waarde. als je geen doek wilt kopen, kan je het op een houten bord doen. heb je een klein budgetje, of wil je het helemaal gratis hebben?
zoiets als dit bijv.. misschieniet zo heel moeilijk om na te schilderen? (gemaakt door een kunstenares en dit schilderij kost E900;!)
Wat een lieverd ben jij! Ja, we zijn echte maatjes. Ik heb wel een klein budget, gelukkig, dus ik kan best wat dingetjes kopen voor als ik zelf iets wil maken. Je bent me flink aan het inspireren en ik begin zelf al wat ideetjes te krijgen. Ik denk dat ik het niet te groots doe, zoals een schilderij, maar dan ga ik zelf een mooie kaart maken. Kan natuurlijk ook iets van een leuke collage maken met verschillende plaatjes van wat onze vriendschap voor mij betekent. Goed idee van je! Ik weet zeker dat hij het dan niet droog houdt, is echt zo'n lieverdje die om schattige dingen een traantje laat. Tenminste een echte vent, die voor zijn emoties uitkomt. Oh, ik ga morgen gelijk aan de slag (ik heb nog meer dan een maand de tijd) Dank je! liefs
nou fijn dat ik je geinspireerd heb ik maak zelf ook vaak kaarten. vind ik leuk om te doen, en het is echt persoonlijk! lief dat hij dan een traantje laat ik heb nog 2 maandjes tot die van mij jarig is.. ga ik ook iets moois voor maken! liefs en succes he
Hartstikke bedankt voor je ideetjes, ik ga echt mijn best doen! Ik ga me nu maar eens uitloggen, ben al veel te lang bezig en moet nog afwassen en eten maken! En daarna......brainstormen! Alvast veel succes met jouw eigen zelfmaakcadeaus! Veel liefs
Wat ook heel leuk is, is een collage maken van jullie en eventueel de dagjes uit die je samen al eens gehad hebt. Ik heb vorig jaar een collage gemaakt met foto's van ons, entreekaartjes van pretparken/dierentuinen waar we samen geweest zijn, kaartjes die ik hem eens gegeven heb, kleine briefjes die je hem eens geschreven hebt, en een opgedroogt bloemetje van een bos bloemen die ik van hem eens gekregen heb! Je hoeft dan alleen nog maar een mooie lijst te kopen en die hoeven absoluut niet duur te zijn! Succes! Liefs, Minya.