Heeft er iemand ervaring met vlooienbeten die geen vlooienbeten bleken te zijn? Iets wat er heel erg op lijkt?
Bedwantsen? Meestal zijn er dan ook 3 beten vlak bij elkaar steeds, blijkt iets typisch ervoor te zijn.
Oef, dat klinkt ook niet prettig......hadden die kennissen ook bepaalde plekken op het lichaam waar die beten zaten?
ik dacht bij mijn zoontje ook idd aan vlooien beten omdat ik een chihuahua heb lopen dus die helemaal gecheckt maar niks en zelf had ik ook nergens last van huisarts dacht eerst aan waterpokken maar nee hier op het forum werd zelfs gedacht aan bedwantsen ben naar de derma geweest omdat de huisarts ook ff niet wist wat het was maar het blijkt bij mijn zoontje eczeem te zijn
Mama40, volgens mij vooral op de benen/enkels. Heeft iedereen in huis er last van? Hebben jullie op 'risicoplekken' geslapen? Hotels, ziekenhuizen, caravan in een stalling, of nieuwe matrassen gekocht?
Mijn dochter heeft er last van. Zij woont in 2 huizen,bij ons in het weekend en bij haar vader doordeweeks. Totaal in 2 huizen 8 personen en alleen zij heeft er last van. Bij de huisarts geweest,die zei het zijn vlooienbeten.Bij haar vader zijn 2 katten,hier geen huisdieren. Vorig jaar heeft ze het ook gehad,we dachten toen aan muggebulten,is vanzelf weer weggegaan. Nu beide huizen schoongemaakt en behandeld maar ze blijft er last van hebben. Ik geloof niet meer in vlooienbeten vandaar, en helemaal nu we ons herinneren aan vorig jaar. Dan maar "hopen" dat het eczeem is , ik ga dinsdag met haar mee naar de huisarts,we worden er een beetje hopeloos van...... Ze heeft toen ze klein was waterwratjes gehad ook met eczeem dus wie weet.....ze heeft het nu ook op haar armen. Bedankt voor de reacties,ik heb nu even iets waar ik mee aan kan komen bij de huisarts