Vlot zwanger van de eerste, maar de tweede laat op zich wachten, opbeurende verhalen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Magnolia83, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ja dat denk ik ook. we waren ook 'verwend' bij de 1ste van in ronde 2 zwanger te geraken en zijn dan ook super naief aan de 2de begonnen met het idee dat dat zeker ook weer zo snel zou gaan. Nou helemaal niet dus...

2. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Precies Lisanne.. :)

3. Melgje

Melgje Niet meer actief

hier onverwachts zwanger geraakt van de eerste. Nu bezig voor de tweede. Dertiende ronde vroege miskraam, veertiende ronde eindelijk echt raak en het hartje zien kloppen maar helaas met acht weken een miskraam.

wij doen dit jaar verder rustig aan. Vind het best zwaar allemaal.

4. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hier helaas ook geen opbeurende verhalen :( hoop wel dat je snel zwanger mag raken !

5. pricil

pricil Actief lid

30 dec 2011
    191
    0
    0
    Hier ook snel zwanger van onze 1e zoontje ronde 3 was het raak.
    Nu ronde 6 en dat lijkt al lang alhoewel ik wel weet dat dat niet lang is..
    Nu al een week overtijd( beide keren gestopt met de pil en een hele regelmatige cyclus) dus een week overtijd maar heb 2 testen gedaan en die blijven mega wit :(

Baal zo want laat dan maar gwn m'n menstruatie komen zo frustrerend.. Die onzekerheid

Iedereen succes en hopelijk allemaal snel een wondertje

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Nog best veel dames die na een vlotte eerste zwangerschap de mm in moesten. Pittig. Knuffel Melgje.

Deze maand lijk ik eindelijk een beetje uit de stress modus te komen. Afgelopen maanden was ik er heel erg mee bezig in de zin van ovulatietesten, alles Googlen, obsessief mijn agenda bijhouden. Deze maand lukt het om er wat 'minder mee bezig te zijn'. Ik denk er natuurlijk nog steeds veel aan, de knuffel frequentie ligt wat hoger dan voor dat de spiraal de deur uitging maar ik weet alleen aan de hand van m'n handtekening hier waar ik in m'n cyclus zit. Geen ovulatietesten. Dat werkt niet voor me. We knuffelen om de dag, dat lijkt me genoeg. Voor m'n ADL is deze aanpak een stuk prettiger. Ik merk dat ik weer lekkerder in m'n vel zit. Maar eens kijken hoe lang ik deze zen-houding kan vasthouden. :)

7. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hier het omgekeerde

voor onze eerste meer dan jaar moeten wachten ... ik had geen normale cyclus (vele maanden zonder eisprong helaas)

voor onze tweede was ik vrij snel zwanger ... is wel een vmk geworden maar ook na de vmk weer snel zwanger

zwanger worden is en blijft een wonder ... een tip dames : probeer er niet te veel op te focussen (is niet makkelijk ik weet het echt wel!) maar hier steeds zwanger toen we die maand het even hadden losgelaten en met totaal andere dingen bezig waren ;)

8. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Hier ook een lotgenoot ;) Van de eerste met 10rondes en nu 16 rondes verder... zijn bezig met onderzoeken, die tot nu toe oke lijken te zijn gelukkig. Nu wel ineens nogal late eisprong. Ik ben er dexe ronde veeel mee bezig. Hoop volgende ronde na alle onderzoekdn weer wat meer rust in mijn hoofd te krijgen:)

Deel Deze Pagina