Sinds begin van deze week heb ik tijdens het douche steeds dat ik niet lekker wordt. De eerste keer was ik bijna te laat om te gaan zitten...nu ben ik wel op tijd, maar tis niet echt prettig...voel me de hele dag gammel en slap. Door een operatie moet ik samen met m'n vriend douche omdat ik met 1 arm in het gips zit en mezelf dus niet kan wassen en afdroegen. Hij durft me nu dus ook niet alleen te laten (bang dat er iets gebeurd asl hij er niet is). Ik eet wel gewoon voor het douche...de laatste keer bij de VK waren nog niet alle bloeduitslagen binnen...kan het te maken hebben met bepaalde te korten in m'n bloed ofzo? De praktijk van de VK is nu dicht dus kan maandag pas bellen om de uitslagen te vragen.
hoi sanne, Door de zwangerschap zijn je bloedvaten wat slapper en wijder, oiv de zwangerschapshormonen. Tijdens het douchen gaan door de warmte je vaten nog verder open staan en dat is vaak de reden dat je niet lekker word. Daarom is het verstandig om met de deur of raam open te douchen zodat er voldoende frisse lucht binnen komt. En niet te lang douchen zolang je je niet zo goed voelt. Verstandig inderdaad om eerst even te eten. En wat een ontzettende lieve vriend hebt jij! Imke
thnx voor het antwoord...m'n vriend is idd een schatje We hebben de kraan al wat kouder staan dan normaal omdat we natuurlijk met z'n 2en in een relatief kleine ruimte staan en dachten dat het mss ook daar aan kon liggen...maar met deur/raam open zal ik idd morgen even proberen.