Aah, ik word morgen ingeleid! Vind het doodeng. Vooral omdat ik denk dat alles bij mij tegen zal werken! Ik zie de engste dingen voor me.. Bij 29 weken heb ik in 't ziekenhuis gelegen en was mijn baarmoederhals nog maar 2,5/3 cm. Van vrij. t/m ma. heb ik veel harde buiken gehad en ma.nacht heel erge buikkramp; dacht dat het begonnen was! Maar bleek uiteindelijk niet zo te zijn... Is de kans dan toch misschien groter dat het morgen allemaal vlotter verloopt, door al deze voordingen??
Bij 28 weken was mijn baarmoedermond al verweekt en voor een deel verstreken, en in de weken voor mijn inleiding had ik ook regelmatig harde buiken en buikkramp. Uiteindelijk met 38+5 ingeleid. Ik had 's ochtends om 10 uur 1.5 centimeter, toen hebben ze gel ingebracht en kreeg ik vrijwel meteen lichte weeen. Toen om 13.00 uur 3 cm, vliezen doorgeprikt, en een hele weeenstorm. Om 14.00 (na een uur lang weeen) nog steeds 3 cm, ze boden een ruggenprik aan en ook al was ik niet van de pijnstilling, ik heb het toch gedaan(ging kapot van de pijn en blijkbaar voor niks..). Om 17.30 had ik 8 cm, ruggenprik was toen uitgewerkt en ze hoefden hem van mij niet meer bij te vullen. 18.30 had ik 10 cm(weer een uur lang nonstop weeen), 3 kwartier geperst en om 19.17 was Boaz geboren. Vrij vlot, maar wel heftig. Aan de andere kant heb ik door die in totaal ongeveer 2 uur weeenstorm en 3 kwartier persen wel het idee dat ik de bevalling echt goed meegemaakt heb. Heel veel succes iig morgen, bevallen is het mooiste wat er is!
Ik lees even mee aangezien ik je hand kan schudden.Ik word morgen ook ingeleid maar dan aan het infuus.Gel mag niet ivm eerste een keizersnee.Vandaag 2 cm ontsluiting dus hopen morgen iets meer en dat de vliezenbreken voldoende is om het omgang te krijgen en dus het infuus als bijzaak gezien wordt.Maar ik ga op aan de zenuwen. Dit omdat het de eerste keer een keizersnee was en de zwangerschap echt kado gekregen heb en deze zwangerschap verloopt alsof het de eerste is.Mijn lichaam vind het volgens mij leuk om zwanger te zijn Ook denkt de gyn dat het uiteindelijk toch een keizersnede wordt en ik vind dat niet zo'n leuk vooruitzicht al zeg ik het zelf.
Ik ben vorige week donderdag ingeleid , en bij mij ging het heel snel. Ik kwam en toen deden ze een onderzoek en bleek dat ik al 2cm ontsluiting had. Om 10 uur ging het infuus erin en om 13.26 is ons zoontje geboren dus in totaal 3 uur 26 minuten het was wel mijn tweede bevalling en mijn eerste was ook vrij snel 6 uurtjes dus
Ik ben ook ingeleid dmv een infuus. Eerst hebben ze mijn vliezen doorgeprikt (ik had 2 cm ontsluiting) en daarna meteen een infuus. Dit was tegen 09.00 uur 's morgens. Om 16.52 uur had ik mijn zoontje in mijn armen. Een redelijk vlotte bevalling dus voor een eerste kindje. Ik moet er wel bij vertellen dat ik meteen in een weeënstorm terecht kwam na aansluiten van het infuus en wou eerst geen pijnstilling, maar dit heb ik niet gered. Door de weeënstorm kon ik mij totaal niet ontspannen en verkrampte helemaal wat de ontsluiting tegenhield. Na aansluiten van een pompje met remifentanil ging het heel snel. De weeën voelde ik nog wel, maar de scherpe kantjes waren er vanaf en tussendoor kon ik heerlijk wegsoezen. Toen ging het heel snel met de ontsluiting. In 3,5 uur van 2 naar 10 cm ontsluiting. Heel veel succes morgen met je inleiding, ik hoop dat het bij jou ook snel mag gaan.
2 x door gel ivm geen ontsluiting en uberhaupt tekenen van een bevalling. eerste bevalling: vanaf de eerste gel 26uur (16uur vanaf de eerste wee) tweede bevalling: 33 uur vanaf de gel en kreeg daar direct weeen van.