we zitten pas rond de 23 weken maar ik ben al volop in de zoekmodus voor een naam. Helaas reageert ml op geen enkel idee nog echt enthousiast verder komt hij zelf ook met weinig, dus ik hoop op wat hulp van jullie het moet passen bij Keano en niet te nederlands zijn. iemand suggesties?
o, en wat misschien ook nog handig is om te weten: op basis waarvan kozen jullie voor de naam keano? Heeft het een bijzondere betekenis voor jullie? Was het de klank van de naam die jullie aansprak of.... ??
nee, we hoorden die naam op tv en hebben we onthouden. was de enige naam waar we allebei enthousiast over waren haha!
Oei, veel televisie kijken dan maar Maar het is een Hawaaiaanse naam lees ik Misschien: Aelan (bloem) Arona (kleurrijk) Mikil (snel, wendbaar) Moala (bloemen in bloei) Oline (vreugdevol) Hier staat nog een hele lijst Hawaiiaanse meisjesnamen Dit waren puur de namen die ik bij Keano vind passen
Alohilani zet ik op de lijst Zonder dollen, ik gooi ze weer in de groep bij ml. Als ie nou van iets zegt, niet stom, weet ik welke kant ik op moet
Hawaaiaans!! Dat is bijzonder! Geloof niet dat er een hawaaiaans namenboek bestaat Maar wat ideeën, misschien een beetje in jullie richting?! Senna, Zoë, Naomi, Indy, Katy, jacky,