Haha Peppie en Kokkie, ik zou zeggen Jut en Jul. Ik vind het teveel op elkaar lijken. Is het voor een tweeling of is een naam al in gebruik? En welke vind je iets leuker?
Inderdaad lijkt te wel erg veel op elkaar. Tim is de oudste? Dan zou ik meer een naam die populair was in de jaren '90. Finn is erg van dit moment. Misschien leuk: - Mark - Niels - Sander (leuk!) - Bas Oeps! zie nu de opmerking geen S in de naam! - Nick - Robin - Jeroen - Max (leuk!)
Lex Ward Bob Bram Tom (da's pas Peppie en Kokkie! ) Koen Art Huub Job Onne Jurre Roef Zit er iets tussen?? 😀
suggesties in de stijl van Finn : Fen - Fenn : komt van de naam Ferdinand Len - Lenn Sen - Senn Luc Raf Jorn Cas Beau Stef Max Jens
Fin(n)ley Auke Alex/Alec Roan Kaj/Kai Daan Leon Eric / erik Hugo Ivar Jop Lars Luc/Luuk Rick Tygo Joel/yoel
lijkt veel op elkaar... maar je moet zelf bepalen of je dat ook storend gaat vinden... Finn zal uiteindelijk zijn eigen persoon zijn, en Tim ook.. Het zijn broertjes, groeien samen op... Maar zijn 2 aparte individuen... Op school heten ze geen Tim en Finn.. later op hun werk zullen ze geen Tim en Finn heten...
Ik zou er niet voor kiezen, het lijkt qua klank wel heel veel op elkaar. Wat ideeën: - Koen - Julian - Rowan - Niek - Mattheo Succes!
En Vince? Tim en Finn vind ik hetzelfde klinken, maar Vince alweer heel anders, terwijl dat wel op Finn lijkt. Zo, volg je hem nog?