https://www.groupon.de/deals/freizeitpark-efteling-3-25945537?zanpid=2059355456119641088&CID=DE_AFF_66_10_1_1&utm_source=znx&utm_medium=afl&utm_campaign=2111666&utm_content=aff_1&nlp=yes
Wat een prijs eigenlijk.... Kan mij nog goed herinneren dat je voor 10 euro naar een Tros evenementen dag kon gaan. Waar is die tijd gebleven. Maar goed, iedere euro korting is mooi mee genomen moeten we maar denken
Ja dat klopt wat je zegt. Ik had tot vorig jaar oktober een abonnement maar mijn zoon moet nu ook de volle pot betalen. En met mijn dochter word het toch moeilijk om alleen een abbo dan te houden
Kennelijk iS het succes van de vorige keer Groupon zelf niet ontgaan haha. Ik heb ze vorige keer gekocht toen ze daar werden aangeboden, denk een half jaar geleden. Toen was de prijs 19,90 per kaart!!
Ja dat mag. Als je geen creditcard hebt of Paypal kun je kiezen voor de Sofortüberweisung en dan Nederland selecteren. Dan je eigen bank. Dit is net zoiets als onze IDEAL. De kaarten worden rond 29-7 via de email verzonden en die moet je dan uit printen. er is begin dit jaar een soortgelijke actie geweest ook via Groupon.de
Heb ook 2 kaarten gekocht. Hopelijk worden ze morgen vroeg verzonden want we willen morgen naar de efteling gaan. dus ff afwachten .......
Ik baalde als een stekker, Sofortüberweisung heeft geen samenwerking met de rabobank... Dus heke dikke vette pech😡😡😡 en nee heb geen credit card of paypal...
Ooh dat is zeker balen! Sorry zover heb ik niet gekeken, ik heb namelijk ING en die staat er wel tussen. 😧 Misschien kun je een volgende keer iets regelen met een familielid of vriendin die bij een andere bank zit die wel aangesloten is?
https://m.groupon.de/deals/freizeitpark-efteling-4?zanpid=2063408306647014400&CID=DE_AFF_66_10_1_1&utm_source=znx&utm_medium=afl&utm_campaign=2010444&utm_content=aff_1&nlp=yes Ze zijn weer te koop
Balen! De Rabobank heeft overigens in de winter vaak ook een ledendag in het weekend waarbij je met korting naar de Efteling kan. Ik was er toevallig eens in zo'n weekend, anders had ik het niet geweten, maar volgens mij betaal je dan 15 Euro ofzo p.p. entree.