ik maak me mega druk en ga pas 3 sept maar moet nu ook inplaats van 9 uur 13 uur vliegen we hebben tussenlanding op aruba ik maak me ook druk om mijn meisje hoor! 21 maanden en soms een driftbui
Ik heb er jaren geen problemen mee gehad tot op een dag er zoveel turbulentie was dat ik onwijs bang van vliegen werd (ik ga niet in de details hoor) vanaf die dag vlieg ik heel moeilijk. Vorige week moesten we dus weer vliegen om op vakantie te gaan, en ik werd er echt niet goed van. Mn handen zijn nog steeds rood van binnen door het knijpen in mijn stoel Maar toch ga ik ook altijd gewoon.. Wel heel knap van je!
dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Ik heb echt mijn hart in mijn keel zitten! Heb van de dok pilletjes gekregen maar weet niet wanneer die ik eigenlijk het beste in kan nemen! Nog iemand goede adviezen? @Mirell: jij ook alvast heeeel veeel succes en sterkte! Word het je eerste vlucht?
Dat vind ik echt knap van je! Zowiezo respect voor alle mensen die angstig zijn en toch gaan! Ik ga mezelf ook echt een schouderklopje geven als ik het heb gehaald
Echt heel knap van je! Ik zou het je niet (meer) na doen! Paar weken terug nog op vakantie geweest, en ik blijf vinden dat zn groot ijzer ding niet in de lucht hoort!
Wat knap van je! Ik hoop dat het mee is gevallen en dat je nu voortaan lekker met het vliegtuig kan! KUS!
wat ontzettend knap van je meid! heel veel sterkte! wat een overwinning! alleen al om te boeken... lijkt me dan!
Ik had ook geen last van vliegangst totdat ik een keer met een Toepolev (sept. 2004) naar Siberie vloog en er van alles gebeurde (behalve neerstorten godzijdank). Het heeft me lang gekost om alles te overwinnen. Tussendoor heb ik wel gevlogen, hele kleine stukjes en dat ging wel redelijk alhoewel ik met het zweet in mijn handen en met mijn ogen dicht zat. Het eerstvolgende lange stuk in 2007 was ik heel erg bang. Mijn broertje is piloot bij de KLM en met hem mocht ik vorig jaar mee naar San Francisco. Stuk in de cockpit meegevlogen etc. Dan zie je eigenlijk wat er allemaal gebeurt en ik werd weer een stuk rustiger. Ben net terug van een maand vakantie bij mijn schoonouders in een ver land en hey, het ging prima! Zowel heen als terug geen angst gehad! ps. kind is trouwens 21 maanden en had op de heenweg 3 driftbuien en het kan me echt niet schelen wat anderen daarvan denken. Suc6 met de vlucht! En kotszakjes zijn aan boord.