Vlucht HS13

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GewoonLinda, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dat zou best kunnen. Hij liegt nogal veel. 😏 En hij heeft toch gezien dat Simon werd meegenomen? Wat ik bij de aflevering van gisteren stom vond was dat de titel "de hand" is en dat de hand pas ergens in de laatste minuut ten tonele verschijnt. Van Kevin helemaal niks meer gezien. Het gaat nog steeds zooooo traag. En toch blijf ik kijken want ik wil nu ook wel weten hoe het allemaal in elkaar zit.

2. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Ik wilde net zeggen inderdaad; ik was helemaal vergeten dat Haje weet dat Simon ontvoerd werd, hij heeft het immers gezien! Maar gewoon zijn mond erover houdt. Iedere keer als Liv (en de rest) zich dus afvraagt waar Simon kan zijn houd hij de schijn op dat hij er vandoor is met die andere vrouw, terwijl hij weet dat dat niet zo is en dat Simon ontvoerd is. Ook het feit dat Simon dus wel degelijk onderweg was naar huis verzwijgt hij. Één groot toneelstuk dus!

Ik vond Haje wel een leuke/aardige man zo, maar nu bedenk ik me dit dus weer en kijk ik met hele andere ogen naar hem! Jammer dat juist hij er dan nu achter is waar Leila zit etc ipv Erik..

3. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Eigenlijk denk ik dat alles door Haje komt. Hij heeft voor dit alles gezorgd, zodat hij Liv kan inpikken.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik heb ergens gezien dat er 10 afleveringen zijn, dus dan zouden er nu nog 4 moeten volgen. Ben wel benieuwd hoe alles uiteindelijk als een puzzel in elkaar valt.. of niet natuurlijk ;)

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Ik blijf het een trage serie vinden

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nog vier afleveringen en dan helemaal klaar?

7. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ik woon in het buitenland en kwam er een paar dagen geleden pas achter dat deze serie leuk was!
    alles achter elkaar gezien:D

spannend!!

8. Blijft het bij 1 seizoen?

9. Vanavond alweer de laatste aflevering:(

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Ben benieuwd, er zijn nog zoveel dingen gaande en blijkbaar gaat liv ook nog naar iran, lijkt me een heleboel om in 1 aflevering af te ronden!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind beetje teleurstellende laatste aflevering

12. mei2013mama

mei2013mama Actief lid

11 jul 2013
    181
    0
    0
    Ik snap nog steeds niet helemaal wat Hajes rol in de ontvoering nou precies was..
    Hij heeft gezien hoe Simon werd meegenomen en heeft dat verzwegen, maar had hij er nou verder nog iets mee te maken?

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik vind er ook veel onduidelijkheid in zitten. Haje werd vroeger achtergesteld binnen het gezin (waarschijnlijk omdat hij dus een neefje is waarvan de ouders zijn gestorven) maar wat had hij precies tegen Simon?

14. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    En hoe weten we nou of het Kevin lukt om Nawid mee te nemen naar Nederland?

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Denk dat nog vervolg seizoen komt . Inderdaad veel onduidelijkheid

16. McDsee

McDsee Niet meer actief

Die hele familie valt over Haje, omdat hij die ontvoering verzweeg, maar dat Erik een kind (waarvan hij wist dat het zijn neefje was) terug aan het Monster wilt geven is helemaal OK??

17. Kindjes op school, ik ga nu heerlijk met een bakje koffie de aflevering terug kijken!
    Ben zo benieuwd :)

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Waardeloos eind, snap er niks van 🤔

Waar is Haije schuldig aan?
    Hoe zit het met dat auto-ongeval en wat is de rol van die oudere man die Simon hielp in het huisje in het bos?
    Waarom valt niemand over Simon heen die duidelijk een dubbel leven had?

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Die oude man heeft vroeger als jonge jongen het ongeluk veroorzaakt waarbij simon's ouders zijn omgekomen.
    Simon is de neef, haije en erik zijn broers.
    Haije heeft niets met de ontvoering te maken maar het kwam hem gewoon allemaal mooi uit dat simon weg was en hij zich op Liv kon storten.
    Ik vond het een vage serie. Wekenlang gebeurd er amper iets en de laatste aflevering gebeurd er ineens van alles tegelijk

20. Oef.... ik vond het wat teleurstellend :(
    Wat ging het vlug.
    En ook nog onduidelijkheden.

Ik las op Facebook dat het origineel beter was en uit 30 afleveringen bestond?
    Weet iemand hoe die serie heet?

Deel Deze Pagina