Vlucht HS13

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GewoonLinda, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McDsee

McDsee Niet meer actief

#61 McDsee, 31 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2016
    Son een turkse serie uit 2012, maar geen 30 afleveringen.

2. Oke, dank je wel!
    Heb je die serie ook gezien?

3. McDsee

McDsee Niet meer actief

Nee, ik heb hem niet gezien.

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    In ik dacht Belgie hebben ze er een 30 afleveringen serie van gemaakt. Daar heet het 'the end'.

5. McDsee

McDsee Niet meer actief

Nog maar eens opgezocht. Het is een Turkse serie die in 31 delen in België beschrikbaar is op Canvas met de naam The End. IMDB spreekt over 25 afleveringen met de naam Son, wat in het Turks zoeits als het einde betekend.

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Het Nederland deel, het familiedrama zeg maar, vond ik wel goed. Maar het hele iran gedoe is ontzettend slecht uitgewerkt. Waarom überhaupt iran? Waarom zou daar een jaar of 6 geleden een medische hulporganisatie actief geweest zijn? Waarom zien we daar voornamelijk slechteriken? Wat zijn de motieven vsn majid, is hij een jaloerse echtgenoot of speelt er wat anders? De details van dagelijks leven kloppen ook gewoon vaak niet. En waarom spreekt die vrouw die Kevin helpt (en in eerste instantie bij de aanblik van twee lijken vooral hun zakken checkt op geld, ook een tekenend voorbeeld van de typering die ze neerzetten) alleen Arabisch? Er zijn arabieren in iran, maar als ze kiezen voor zo'n detail moet daar wel een reden voor zijn. Het hele iran-stuk is er met de haren bijgesleept en ik vind het kwalijke beeldvorming.

7. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Blij dat ik na 2 afleveringen afgehaakt ben zo te horen

8. Ik vond de negen afleveringen erg goed en spannend.
    Helaas de laatste aflevering wat teleurstellend.

9. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Vond ik ook.
    Laatste aflevering ging het ineens erg snel terwijl alles ervoor soms een beetje lang kon duren.

Kan me de reactie van MadeinUSA wel voorstellen. Maar ben het er niet helemaal mee eens. Echte motieven van je Majid ben ik ook wel benieuwd naar. Vond dat wel een beetje te weinig belicht.

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113

Kan je dat ook nader toelichten?

Deel Deze Pagina