Met of zonder...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Kalush, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hai Hai..

    We hebben straks in september 2 weken vakantie, jippie!
    Alleen nu willen we ook graag even en weekendje weg ofzo..
    Een ieder in onze vrienden groep gaat zonder kinderen.. alleen ik wil Eliza eigenlijk ook mee..

    Je hebt natuurlijk meer vrijheid als ze niet mee is.. maar het is toch ook haar vakantie..

    Hoe doen jullie dit? Gaan jullie wel eens een weekendje weg zonder de kleine? Geeft jullie dit dan ook een naar gevoel, zo van: Ik mis hun?
     
  2. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    Ik zou dat echt niet kunnen hoor zonder mijn kids op vakantie.
    Had er afgelopen weekend ook woorden over met mn schoonma. Die vond dat we de jongste maar bij hun moesten laten als we in september met vakantie gaan, zodat we wat tijd alleen met de oudste hebben. Nou, geen denken aan hoor!
     
  3. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ja hoor, tis tch maar een weekendje.

    Soms is tijd voorelkaar ook even belangrijk.
    En voor de kleine is een weekendje uit logeren vaak ook heel leuk. ( ik ga ervanuit dat je de rest van die twee weken toch gezelig met de kleine bent, en leuke dingen doet)
    Maar het gaat er om wat jullie er van vinden..... Of jullie het lekker vinden een weekendje samen, of juist niet.
    En natuurlijk ook rekening houden met de vriendengroep en de afspraken die er zijn gemaakt.

    succes met beslissen
     
  4. Niet meer actief

    ik zou het niet kunnen...

    Ik mis d'r al als ik 8 uur moet werken...

    maar dat is voor iedereen anders...
     
  5. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat het ook wel eens heerlijk is om even saampjes er tusssenuit te zijn.
    En zoals wannabe al schreef, het is maar een weekendje..
    Als je zeker weet dat je dochtertje in goede handen is, is het het proberen waard.
     
  6. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij gaan nooit zonder kids op vakantie! Ik zou ze vreselijk missen alle 3! Een dagje weg lukt me noig wel ;)
     
  7. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    Ja Jud, een dagje zou nog net gaan inderdaad, meer een weekend of week zou ik niet kunnen hoor!
     
  8. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij zijn in mei met het werk van me vriend 4 dgn naar Mallorca geweest...zonder kids dus alleen personeel +partner..nou het was moeilijk ook omdat het 5 dgn werden ivm vertraging
    omdat we op donderdag heel vroeg vertrokken hadden we Teun al woensdag weg gebracht en dus dinsdag weer opgehaald...hij straalde en wij ook toen we elkaar zagen maar we waren wel door de zure appel heen..
    zo zijn we laatst ook een weekend 2 nachten weg geweest....

    maar het is voor iedereen anders....ik vond het eigenlijk wel ff lekker...ff lekker tijd voor elkaar doet ook wonderen......
     
  9. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Je moet doen wat jij fijn vindt en je niets aantrekken van wat je omgeving vindt dat jij moet doen.

    Emme is nu ook een paar keer een nachtje uit logeren geweest en ik vond het wel lekker om weer even met z'n tweeen te zijn. Ik zou zelf nog geen heel weekend weg willen zonder Emme.

    Dus: doen waar jij/je je goed bij voelt/voelen.
     
  10. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij gaan in oktober met een vrienden groep een weekend weg.
    ruben gaat dan ook niet mee.
    wat heeft het voor zin om hem een heel weekend in een rokershol neer te zetten?
    hij vind het vast veel fijner bij opa en oma.... ;)
     
  11. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik wou niet een nacht zonder m'n zoon.
     
  12. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Een nachtje gaat nog, maar langer niet! Volgens weekend wilden vrienden van ons met ons een weekendje weg. Nou, mooi niet! 1 Nachtje, langer niet!
     
  13. Eppie

    Eppie Lid

    4 mrt 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    Ik heb er niet echt problemen mee om zonder kids op vakantie te gaan. Als je er een goed gevoel bij hebt moet je het zeker doen en anders helemaal niet want dan geniet je er zeker niet van.
    Wij zijn 10 dagen naar Amerika geweest en ik heb onze zoon zeker wel gemist maar vond het ook heerlijk om samen weer eens weg te zijn!
    Als je goede oppas hebt waar je je fijn bij voelt scheelt dat echt heel veel.
    Doe waar jij je goed bij voelt!
     

Deel Deze Pagina