Vluchtkoffer en hoe gaat het eigenlijk in ziekenhuis?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Baileyy, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Kiewie. Ik zou een slaapzak en dekentje doen aangezien je eind dec bent uitgerekend. Kan behoorlijk koud zijn, helemaal voor die kleintjes.

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kiewie, hier zit er een lijstje in de map van de kraamzorg. We kregen ook nog vluchtkoffertips bij de zwangerschapsgym en op de website van het ziekenhuis waar wij heen gaan staat ook nog een lijstje als ik het me goed herinner.
    Ik ben begin januari uitgerekend en ik neem een voetenzak mee in de maxi-cosi en een dekentje naast warme kleertjes en een mutsje. Het kan echt heel koud zijn en het kan zo zijn dat je kleintje zich nog niet goed warm kan houden binnen, laat staan buiten. Het kan echt heel koud zijn rond die periode.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb idd ook nog een dekentje voor in de maxicosi ivm de kou nu op dit moment. Ik heb geen dekentje die er helemaal in past, zo'n slaapdeken? Waar kan je die halen?

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    #44 Katalaya, 10 nov 2012
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
    Is dat echt wel nodig? Ik bedoel, wat KatBeeb betreft zal het alleen maar gaan om kleine eindjes van en naar de auto...

Of gaan jullie de kleintjes op de fiets vervoeren?

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien niet perse nodig maar ik heb zelf ook een dikke jas aan eind december maar ik kan mezelf wel warm houden. In plaats van een winterjas een zak en een dekentje vond ik niet zo raar (liever teveel bij me dan te weinig) maar wie weet kom ik erop terug over een aantal weken ;). Gaat hier wel mee, zoveel ruimte neemt het niet in (nee, ik neem geen hutkoffer mee :D). Ik heb een dekentje wat je ook als omslagdeken kan gebruiken van Hema.

Deel Deze Pagina