he meiden, Wie herkent dit nog meer, ben nu bijna 23 weken zwanger, nou ben ik niet de lichtste bmi 36 ! Ben vorig jaar 30 kilo afgevallen, maar sinds ik zwanger ben en ik sport weinig ! Lijk ik wel een hijgend paard zelfs de trap op koken alles kost wat meer inspanning? Komt dit omdat mijn conditie keihard achteruit is gerend sinds ik niet meer sport ( sport niet meer door bloedingen en heb inmiddels last van mijn bekken zwem nog wel ) en heb er zelfs vanochtend de hele tijd al last van ! Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Ja,ik heb het ook! En ik ben best slank eigenlijk. Volgens mij hoort het er (helaas) gewoon bij. IK heb vanmorgen bij de h&m de lift genomen ipv de trap, erg he. Ach ja, komt allemaal vanzelf weer goed
hier heb ik er ook last van hoor, neem regelmatig de lift want na traplopen ben ik helemaal kapot. Denk dat het er bij hoort en niet zozeer aan je bmi ligt hoor (hier een bmi van 22 namelijk, dus kwa postuur normaal) Hopen dat het ooit nog goed komt hahah, soms denk ik ook wel pfff ben net een oud wijf!
Lekker rustig aan doen tijdens je zwangerschap. Niet overdreven gaan eten en verder proberen te genieten. Na je zwangerschap weer lekker beginnen met sporten en je conditie weer opbouwen.
Ik sportte veel voor de zwangerschap en ik had de conditie van een gezond paard . Door de misselijkheid eigenlijk niet meer gesport. Nu moet ik hijgen als ik de trap op loop. Het zal na de bevalling wel weer beter worden. Voor nu maar rustig aan en niet te veel willen.
Heel herkenbaar! bmi van 23, maar als ik thuis bovenaan trap nummer 1 sta, moet ik echt even bijkomen! haha Laat staan als ik een boodschapje doe, ik stap de auto uit, loop naar de C1000 pak een karretje en ben blij als ik even op het karretje kan leunen!!! Even op adem komen hoor haha Nu vertelde mijn collega slecht nieuws, zij had het met beide zwangerschappen, inmiddels ruim een jaar na bevalling van laatste heeft ze er nog steeds last van hihi
Nou mijn bmi is 22 en ik ben ook een hijgend paard . Schijnt normaal te zijn en te komen door het extra bloed wat je nu hebt, je hart moet dan harder werken en daardoor ben je eerder moe. Ik weet er het fijne niet van maar dat is wat ik gehoord heb.
Hier bijna 18 weken, en heb al adem te kort hoor Moet om bij mn woning te komen een buiten trap op.. (bovenwoning) die ik normaal op rende, maare.. nu doe ik het toch echt met een slakkengang.. en moet eerst even bijkomen als ik binnen ben dus geen zorgen, het hoort er allemaal bij.
hier ook wel minder adem, maar komt omdat baarmoeder natuurlijk al vrij hoog zit, dus gewoon minder longinhoud... paar weekjes als baby ingedaald is, word het wel weer beter en natuurlijk helemaal na de bevalling.. en tot die tijd voor ieders: 'het zal er wel bijhoren'
Ah gelukkig medezielen mijn vriend zit me soms echt verbijsterend aan te kijken van huh hijg je daar al van haha! Of hij roept hijg niet zo ja hallo doe het met opzet hè ( overigens is het een beste jongen hoor maar de wereld der zwangerschap snapt hij nog niet helemaal ) hoop inderdaad dat het staks weer normaal is
Hoort er bij, een zwangerschap vergt veel energie van je lichaam. Ik kom met het telefoneren soms al adem tekort.
Hier nog een zwanger hijgend paard Bij het minste of geringste moet ik al op adem komen. Eind februari naar wicked geweest de auto stond op de 12e verdieping. Er stond ongeveer 100 man voor de lift te wachten dus dan maar lopen. Op de 3e verdieping ben ik blijven wachten op vriendlief met de auto Nu sta ik soms na 1 trap al naar adem te happen
hahahaha, Annet, dat heb ik ook hoor!! Van de week moest ik zelfs bij een kassa even uithijgen voor ik goedenmiddag kon zeggen. Dan vraag ik je toch. Mijn BMI ligt net boven de 30, maar ik denk dat dit er gewoon bij hoort hoor! Ik was altijd een fanatiek spinner en hield dat uurtje makkelijk vol, maar als ik twee trappen naar zolder op moest, stond ik ook te hijgen als een paar. Volgens mij ligt dat aan gewenning en niet zo zeer aan je conditie. Je moet een fanatiek fietser niet ineens laten hardlopen, dat zijn ze gewoon niet gewend.
Hier nog een hijgend paard hoor! Ik vind het echt verschrikkelijk, maar ik heb me er maar bij neergelegd. Kan er toch niks aan doen. Maar leuk is anders.
Hier ook hoor..kan niets meer zonder te hijgen puffen steunen en kreunen.. Zelfs liedjes zingen met ons zoontje is een hele opgave.
Hahahaha welkom bij de club en het word alleen nog maar erger Heb al paar weken last van soort van verstopte neus, de beeb zit nu stuk hoger dus zelfs in rust terwijl ik tv zit te kijken zit ik al te hijgen/zwaar te ademen ahhah
Staat denk ik zelfs los van je gewicht hoor. Ik was licht voor de zwangerschap, had een topconditie (trainde voor halve marathon ). En na 100m fietsen hijg ik al. Om van traplopen maar niet te spreken Mijn vk zei dat het komt omdat je lichaam eerder een seintje stuurt dat je extra zuurstof moet happen als je zwanger bent. Pfff. Ik schaam me dood, ik word op de fiets ingehaald door omaatjes terwijl ik dan al denk dat ik hard trap