Een tip voor je toiletspullen...doe de laatste weken vast je spulletjes in een toilettas en zet die op je badkamer. Stel dat je onverwacht weg moet, dan kun je die/ of kan je man die zo meenemen. Ik weet wat mijn man betreft in ieder geval dat hij de verkeerde dingen zou meenemen als ik het hem zou moeten vragen op het laatste moment Enne wat ook een optie is, zo'n voedingsshirt met korte mouwen voor in het ziekenhuis. Net wat gekleder als een hempje, koel en lekker makkelijk met voeden. Slippers/ sloffen ook niet te vergeten! En lekkere warme sokken heb ik gehoord omdat je voeten t koud kunnen krijgen
Ik had bij mijn 1e mijn satijnen pyama meegenomen om er een beetje charmant bij te liggen.. maar jeetje wat had ik het heeet! Moest een paar dagen blijven ivm KS dus mijn vriend moest iets voor me meenemen, maar nachthemden had ik niet. Heb dus 3 dagen in in zijn t-shirts gelegen..Dat gaat me nu niet meer gebeuren. Nu heb ik 2 nachthemden, hempje en broekje ingepakt..en mijn oma onderbroeken!
Goed idee van de toiletspullen. Ik reis veel voor mn werk en heb allemaal kleine potjes en flesjes verzameld waar ik dan voor 2-3 dagen dagcreme, duochespul, shampoo etc in doe. Heb ook van die kant en klare watjes met make up reinigingsmiddel, die zijn ook fijn. Kost geloof in 1,50 of zoiets bij de Etos, heb je er 100. En sommige dingen heb ik dus gewoon dubbel, kam enzo
Hebben jullie van de oma-onderbroeken de slips/boxers/hipsters...? Zat er een beetje over te twijfelen.. een boxer lijkt me makkelijk zodat het kraamverband zeker erin past maar een boxer vind ik niet zo prettig zitten
Het kraamverband verschoof de hele tijd in die netbroekjes bij mij. Dus had ik over dat netbroekje nog een boxershort aan.
Ik heb van die kleine flesjes gekocht, 70 cent per stuk ofzo bij kruidvat. Shampoo, deo, douchespul etc. en een extra oogpotlood, tandenborstel, tubetje tandpasta en cheap mascara.. gewoon omdat ik dat dan niet hoef te pakken.. En ik het ook niet mis grijp.. En heb ook van die voedingsshirts van de H&M besteld.. Kan je zo een tiet eruit gooien en het ziet er gewoon uit als een shirtje.. ligt toch wat florisanter als een japon of iets dergelijks denk ik.. zeker als je langer moet blijven..
heb van die stretch boxers van de Hema die hebben niet zo'n brede strakke band waardoor ze fijn rond je buik zitten (mocht je een KS krijgen) en ook een klein toilettasje ingepakt gevuld met mini's.
oh ja, nog een tip, neem meteen je koffer/tas mee uit de auto als je aankomt. Ik dacht we kijken wel even en dan kan manlief daarna naar de auto om de dingen te pakken. Had dus idd koude voeten en vroeg of mijn man de spullen wou halen, zei de gyn, als hij dat doet mist hij ws de geboorte, beetje jammer dus.. Ook de eerste paar foto's hebben we met de tel gemaakt, camera zat ook in de tas. Ik dacht echt dat ik zeeen van tijd had, zo heb ik me net voordat we naar het ziekenhuis gingen (4.30 's anchts) nog even op staan maken terwijl manlief al bijna in de auto zat...
make-up?? dat is het wel het laatste waar ik aan dacht...haha ik kan niet te hard persen hoor anders loopt me mascara door hihi
Hahaha, Ik had ook make-up bij me maar nooit dat ik daar aan heb gedacht. In het begin van mijn bevalling riep ik wel de hele tijd tegen mijn man; "Kijk uit met dat washandje, mijn gestijleerde haren gaan weer krullen" Hahah het is maar waar je mee zit. Na een paar goede weeën boeide het me niets meer hoor
Ik heb dus ook van die mini's gekocht (tandpasta, douchegel, shampoo, deo, haarlak), extra tandenborstel erbij en klaar. Ik hoef nu niet op het laatste moment dingen bij elkaar te zoeken. Ideaal! Make up begin ik niet aan, ik vind het al heel wat dat ik een body lotion er nog bij gestopt heb. Ben benieuwd of ik dat uberhaupt gebruik
Nouja ik bedoel ook niet tijdens de bevalling.. Maar ik weet dat ik minimaal 24 uur moet blijven.. Dus dan vind ik het wel fijn
Hier ook gewoon mini's en een borstel enz heb ik dubbel. Idee van mijn man, weet hij veel wat er allemaal in mijn toilettas moet als we naar het ziekenhuis zouden gaan . Make-up heb ik niet bij, dat interesseert me nu echt geen bal, heb wel andere dingen aan me hoofd dan denk
Mijn ervaring is dat inderdaad de mannen boxers het lekkerste zitten. Die strakken dan he? En je kan ook van Tena die luieronderbroeken kopen? Ik heb een proefpakketje besteld en het valt best mee hoe dik dat is. Ik neem ze in ieder geval mee. Lekker zit het toch niet, maar liever die onderbroeken zonder dat ik doorlek. En die net onderbroekjes lijken mij ook ideaal. Je kan ze ook na gebruik nog 1 a 2 keer wassen. Ze zitten soms oook bij sommige kraampakketen En idd die mini's gewoon al in je tas stoppen. Dan vergeet je ook niets.